برگزاری اولین جشنواره غذائی، با طمع تجربه بازنشستگان صندوق بازنشستگی گلستان

البرز گلستان/اولین جشنواره غذائی درسالن چند منظوره خانه امید ( مهر ) بازنشستگان گلستان برگزار گردید

حعفری مدیر صندوق بازنشسگی گلستان در هدف از برگزاری این نوع جشنواره هاگفت :بازنشستگان به دلیل فراغت ناگهانی که در دوران بازنشستگی برای ایشان ایجاد می شود، با مشکلات متعدد روحی و روانی مواجه خواهند شد؛ حال آنکه با برپایی چنین برنامه هایی می توان آنها را به سمت فعالیت های اجتماعی و جنبی سوق داد و از بروز بسیاری از بیماری های روحی و روانی با گسترش فرهنگ نشاط میان این عزیزان، جلوگیری کرد.

وی گسترش فرهنگ سلامت، ورزش ، تندرستی و شادابی را از دیگر اهداف اجرایی این جشنواره دانست و گفت: بدون شک چنین برنامه هایی می تواند ضمن گسترش فرهنگ سلامت و ورزش و تغدیه، موجب کاهش هزینه های درمانی میان بازنشستگان به عنوان اقشار سالمند شود.
جعفری افزود:دراین جشنواره که بمنظور پر کردن اوقات فراغت بازنشستگان و ایجاد رقابت بین آنها تدارک دیده شده بود داوران با تست غذاهای اورده شده نفرات اول تا سوم را انتخاب کردند.

در خاتمه  از سوی سازمان بازنشستگی استان گلستان کارت هدیه ای که تهیه شده بود توسط اقای جعفری مدیر سازمان بازنشستگی و داوران تقدیم برندگان گردید وبا تشکر از حضور بازنشستگان محترمی که برای تشویق در سالن حضور پیدا کردند و باسپاس از زحمت داوران چشنواره خانم خالقی و خانم چاه کبوتری و اقای محسنی

۰برندگان به شرح زیر اعلام میگردد ۰۰۰
۱ خانم زهره عرب یار محمدی ?
۲خانم فاطمه اسدی ?
۳خانم سودابه ملک زاده ?

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۸ ب.ظ

دیدگاه