- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از اجرای ۳ پروژه ساختمان های عمومی و دولتی با اعتباری بیش از ۵۸ میلیارد ریال در استان خبر داد.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان :اجرای۳پروژه ساختمان عمومی و دولتی استان گلستان
البرز گلستان مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از اجرای ۳ پروژه ساختمان های عمومی و دولتی با اعتباری بیش از ۵۸ میلیارد و سیصد و ده میلیون ریال در استان گلستان خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس “حسین محبوبی” مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در بازدید از ساختمان در حال ساخت فرمانداری شهرستان رامیان با اعلام این خبر افزود:پروژه احداث ساختمان فرمانداری مراوه تپه با زیر بنای ۱۱۵۰ متر از محل اعتبارات سال ۹۵ با انعقاد قرارداد بالغ بر ده میلیارد و ۶۹۰میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در مرحله محوطه سازی است.
وی ادامه داد : همچنین پروژه احداث ساختمان اداری بهزیستی در گرگان با ۲۰۷۵ متر مربع زیر بنا با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی از دیگر پروژه هایی است که در سال۹۶ در حال انجام است.
محبوبی: مبلغ قرارداد پروژه فوق را بیست و پنج میلیارد و ۲۶۰میلیون ریال عنوان کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: احداث ساختمان فرمانداری رامیان با مساحت ۱۲۵۰ متر مربع در یک طبقه روی همکف از دیگر پروژه هایی است که در سالجاری توسط این اداره کل با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد ومبلغ قراردادبیش از بیست و دو میلیارد ریال در حال اجراء می باشد
وی اظهار امیدواری کرد ،در صورت تخصیص اعتبار پروژه های ذکر شده تا سه ماهه اول سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.
شایان ذکر است در بازدید از ساختمان در حال ساخت فرمانداری رامیان مهندس سالاری فرماندار شهرستان و کارشناسان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و اداره کل راه وشهرسازی استان حضور داشتند .

0 [1]
0 [1]