- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس کل دادگستری گلستان: مسئولان مکان هایی را برای چهارشنبه آخر سال و شادی مردم تدارک ببینند و با رصد دورهمی های چهارشنبه شب ، جلوی اقدامات غیرقانونی را بگیرند

جوانان چهارشنبه آخر سال ، حادثه ساز نشوند.
البرز گلستان/احتمال در بازداشت ماندن خطرسازان چهارشنبه ی آخر ِ سال تا بعد از تعطیلات نوروز وجود دارد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت : دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه سازان چهارشنبه آخر سال، برخورد می کند اما امیدواریم جوانان و نوجوانان با احتیاط بیشتر ، سال نو را به کام خود و خانواده های شان تلخ نکنند و آتش نشانان را به دردسر نیاندازند.
هادی هاشمیان با خطرسازان چهارشنبه آخر سال اتمام حجت هم کرد و گفت : افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است تا پایان تعطیلات با صدور قرار ، موقتا در بازداشت بمانند و بعد از نوروز به اتهامات شان رسیدگی شود.
هاشمیان به پدر و مادرها توصیه کرد : با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی ، مراقب رفتارهای پرخطر آن ها باشند و فروشندگان مواد محترقه و آتش زا را به دستگاه قضایی و انتظامی معرفی کنند.
این مقام ارشد قضایی استان از مسئولان هم خواست : مکان هایی را برای چهارشنبه آخر سال و شادی مردم تدارک ببینند و با رصد دورهمی های چهارشنبه شب ، جلوی اقدامات غیرقانونی را بگیرند.
هاشمیان گفت : خوشبختانه سال ها ی اخیر با فرهنگ سازی های صورت گرفته ، مردم نسبت به حوادث احتمالی آگاه شده اند و شاهد سوانح کمتری هستیم.
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

0 [1]
0 [1]