فرماندار گمیشان در یازدهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان: ایجاد اشتغال باید هدف مشترک همه دستگاه ها باشد.

فرماندار گمیشان در یازدهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال باید هدف مشترک همه دستگاه ها باشد.

البرز گلستان  امیرشیر توماج با تاکید بر اینکه همه باید برای ایجاد اشتغال تلاش کنند، گفت: تسهیلات خوداشتغالزایی، تسهیلات بند الف و ب و تسهیلات روستایی و عشایری از جمله تسهیلات درنظر گرفته شده توسط دولت در سطح کشور است.

وی افزود: کشاورزی، ابزی پروری و صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت های مهم شهرستان در حوزه ایجاد اشتغال است که استفاده مطلوب از آن ها می تواند اشتغال پایداری را در منطقه ایجاد کند.

توماج با اشاره به حمایت صنایع و شرکت هایی که در سطح شهرستان دچار مشکل تولید شده اند، اضافه کرد: این شرکت ها و صنایع تولیدی در جلسات کارگروه رفع موانع تولید به صورت ویژه رسیدگی و مشکلات آن ها را رفع خواهیم کرد.

رییس ستاد اشتغال گمیشان ادامه داد: پرونده های مشاغل خانگی باید به صورت ویژه مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد تا از این تسهیلات درنظر گرفته شده استفاده کنند.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح آخرین اقدامات انجام شده توسط ستاد اشتغال شهرستان بیان داشت: ۱۱ پرونده از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی (اشتغال روستایی و عشایری) با اشتغالزایی برای ۹۶ نفر و اعتبار ۹۰ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال در شهرستان به تصویب رسیده است.

توماج تصریح کرد: در قالب طرح های مشمول اعتبارات بند الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۶ کشور نیز ۹ طرح با اعتبار ۳۲۳ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال با اشتغالزایی برای ۱۱۹ نفر در سطح شهرستان به تصویب رسیده است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر ثبت اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال در سامانه رصد و کارا تاکید کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

دیدگاه