مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان در جمع رابطین بازرسی: نباید بگذاریم نظارتهای غیر معمول و سلیقه ای فرآیندها را دچار مشکل نموده و آنرا به تعویق اندازد

طرح انتقادات با ارائه راهکارهای مناسب می تواند در حل مشکلات موثر باشد.
البرز گلستان/مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان که در جمع رابطین بازرسی مخابرات منطقه گلستان سخن می گفت: با تاکید بر اینکه طرح انتقاد باید همراه با ارائه راهکار کاربردی و مناسب باشد افزود : در بررسی و نظارت های انجام شده باید قضاوت های منصفانه وجود داشته باشد تا شرکت به پیشرفت و توسعه برسد.
وی با اشاره به اقدامات و فعالیتهای انجام شده در حوزه بازرسی در جهت بهبود وضعیت ، خط مشی های جدیدی ارائه نمود که با توجه به موقعیت کنونی شرکت طرح ریزی شده و اجرای آن ضروری می باشد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود:علی رغم توفیقات فراوان ، چالش نقدینگی و میزان درآمد وجود  دارد که نیازمند برنامه ریزی در این خصوص می باشیم .
مهندس غلامعلی شهمرادی اضافه کرد با توجه به حجم سرمایه گذاریهای در بخش های مختلف شبکه همچون انتقال و سیستم access و تلفن همراه که بی نظیر بوده و طی سالهای اخیر انجام شده است شاهد افزایش درآمد و  رفه مشکلات متکی به منابع مالی و بهبود خدمات بوده ایم .
وی مهم ترین عامل در افزایش درآمد را رضایت مشتریان دانسته و آنرا تکلیف اصلی برهمه کارکنان مطرح نمود و هیچ خدمتی را بالاتر از ایجاد خشنودی در مردم ندانست و تاکید کرد بر اساس وظایف سازمانی تمامی سعی و تلاش خود را به کار بندیم تا این خشنودی حاصل گردد و گره گشایی از کار مردم با نگاه خدمت گزاری عجین شود.
مهندس غلامعلی شهمرادی با اشاره به گزارشات دریافتی از حوزه بازرسی مخابرات منطقه گلستان ، راهنمایی و کمک رابطین در شهرستانها و ادارات تابعه را در رسیدگی و حل مشکلات مشتریان بسیار ارزشمند دانست و افزود اقدام موثر در کاهش شکایات مد نظر بوده و آمار سازی در این زمینه به هیچ عنوان قابل قبول نیست و کاهش شکایات باید بصورت عینی بر اساس فعالیتهای انجام شده در راستای رفع مشکل مردم قابل مشاهده و منجر به افزایش رضایت مشتریان گردد.
وی ادامه داد نباید بگذاریم نظارتهای غیر معمول و سلیقه ای فرآیندها را دچار مشکل نموده و آنرا به تعویق اندازد درصورتی که باید با ارائه راه حلهای مناسب با در نظرگرفتن صلاح شرکت از زیان های احتمالی جلوگیری نماییم.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه فرصت در اختیار نباید موجب قضاوتهای عجولانه شود تاکید کرد هرجا بروز خطا محرز گردید با جدیت پیگیری شده و اقدامات لازم صورت گیرد  وقصوردر این زمینه قابل جبران نخواهد بود.
وی امانت داری و حفظ اسرار شرکت را نیز با اهمیت خواند و گفت این مسئله در بازرسی باید حساس تر مورد توجه قرار گیرد و باید بدانیم که تبعات ناشی از هرگونه تخلف در سطح  شرکت به تمامی مجموعه بر می گردد و ضرر حاصل از آن شامل همه بخشها خواهد شد.
مهندس غلامعلی شهمرادی حمایت رابطین بازرسی توسط روسا و مدیران را مورد انتظار دانست و گفت:نظارت و بازرسی موجب پیشرفت و توسعه است و هماهنگی و تعامل بین رابطین با روسا و مدیران در این زمینه بسیار موثر است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان سرآمدی رفتاری ، اخلاقی و عملکردی  رابطین بازرسی را  لازم دانست و گفت : بایدبعنوان الگو در شرکت شناخته شده  وفعالیت نمایند.
همچنین منصور ضابط رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مخابرات منطقه گلستان با برشمردن اهداف حوزه بازرسی همچون رسیدگی به مشکلات مردم ، ارسال انعکاس به موقع مشکلات به مدیریت شرکت ، حفظ اسرار و محرمانه بودن مسائل شرکت ، رسیدگی به مشکلات کارکنان بصورت دقیق و نظارت بر قراردادها ، نظارت بر فعالیت پیمانکاران و موارد بسیار دیگر ، گفت: درصد تحقق این اهداف در سال گذشته بسیار زیاد بوده است و تمامی مجموعه بازرسی مخابرات منطقه گلستان با در نظر گرفتن تاکیدات مدیر منطقه به فعالیت پرداخته و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

در پایان این جلسه از رابطین برتر بازرسی ،خانم ها نیره جندقی از حوزه تدارکات ، مریم کیانی از شهرستان بندرگز و آقای ذبیح ا… یوسفی از شهرستان کردکوی تجلیل به عمل آمد.

خبر محمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۴ ب.ظ

دیدگاه