معاون قضایی رئیس کل و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان از تشکیل هسته های جهادی – فرهنگی در شورای حل اختلاف استان خبرداد

تشکیل هسته های جهادی – فرهنگی در شورای حل اختلاف گلستان
البرز گلستان /معاون قضایی رئیس کل و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان، از اجرای طرح هسته های جهادی در جهت جلب مشارکت حداکثری کارکنان و خانواده آنان در اجرای گسترده فعالیت های فرهنگی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شوراهای حل اختلاف گلستان؛ احمد جعفری گفت: این هسته ها فعالیت های خود را به صورت خود سازمان ده و تحت سیاست های کلان و نظارت و حمایت معاونت فرهنگی برنامه ریزی و به انجام می رسانند.
رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان افزود: کارکنان قوه قضاییه و شوراهای حل اختلاف و خانواده های آنان به صورت داوطلبانه یک یا چند برنامه فرهنگی و اجتماعی را ناجام می دهند.
وی هیات های مذهبی، یاوران نماز، جامعه ناصحین، پیام آوران عفاف و حجاب، خادمان شهدا، اتاق های فکر و … را از جمله عنواین هسته های تشکیل شده در شورای حل اختلاف گلستان برشمرد.
جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه هسته های جهادی پشتوانه مهمی برای فعالیت های فرهنگی هستند، گفت: نهادینه کردن فرهنگ مشارکت های عمومی در فعالیت های فرهنگی، تقویت و راه اندازی هیات های مذهبی کارکنان و خانواده هایشان و ساماندهی نیروهای متدین را ازجمله اهداف تشکیل هسته های جهادی – فرهنگی خواند.
هر هسته جهادی – فرهنگی حداقل با ۳ نفر به عنوان اعضای اصلی تشکیل می شود.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳ ق.ظ

دیدگاه