- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر بهروز کریمی رئیس انجمن شعبده بازان و پدر شعبده ایران: با حمایت مدیران و مردم فرهنگ دوست استان گلستان آماده برگزاری اولین جشنواره سراسری شعبده بازان مطرح و بر جسته درگلستان می باشیم

دکتر کریمی :با حمایت مدیران و مردم فرهنگ دوست استان گلستان آماده برگزاری اولین جشنواره سراسری شعبده بازان مطرح و بر جسته درگلستان می باشیم

به گزارش البرز گلستان دکتر بهروز کریمی پدر شعبده بازی ایران و رئیس انجمنهنرمندان سرگرمی های نمایشی جهت ارائه حکم و نشان انجمن شعبده بازان بین المللی ایران به امیر علی افتخاری جو انترین شعبده باز ایران و نفر سوم جشنواره ستاره های صحنه کشور به استان گلستان سفرکرد و در جمع هنرمندان در شهرستان کردکوی حاضر شد که در این جلسه یاسر مسعودی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی و حجت السلام دیندار از علمای استان گلستان و هنرمندان کشوری و گلستانی شرکت داشتند . دکتر کریمی اظهار کرد:استان گلستان دارای سابقه تاریخی در عرصه فرهنگ وهنر و حمایت مدیران هنردوست در این زمینه می باشد.

وی افزود: استان گلستان در این مدت بواسطه حمایت مدیران فرهنگی واداره کل ارشاد اسلامی ‌‌توانسته است در بحث هنرهای نمایشی و استندآپ کمدی و نمایش های مهیج و شعبده بازی در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد و حضور دونفر از هنرمندان در جشنواره ستاره های صحنه کشور و کسب مقام دوم وسوم کشوری خود مبین حمایت مدیران می باشد.

پدر شعبده بازی ایران، استان گلستان ر ادارای آمادگی خاصی در جهت حضور بیشتر در عرصه این هنر ها دانست وگفت : با حمایت مدیران استان گلستان می توان اولین جشنواره سراسری شعبده بازی ایران را در این استان هنر دوست که محکی برای هنرمندان کشوری و فرصتی برای حضور مردم هنر دوست استان در تماشای شیوه های جدید این نمایش می باشد.

وی امیرعلی افتخاری که با پانزده سال سن توانسته است جایگاه ویژه ای در سطح کشور برای استان گلستان باز کند گفت : ما امروز برای اهدای حکم و نشان انجمن شعبده بازان بین المللی ایران و تولد جوانترین شعبده باز کشور که در استان گلستان می باشد حضور پیدا کردیم . و امیرعلی با این سن کمش توانست فعل خواستن را صرف کند و در جمع رقبای بزرگ کشوری حضور پیداکند و مقام سوم جشنواره را با حضور هنرمندان قدر این رشته کسب کند.

مدیر موسسه هنری پریستو تصریح کرد: در این مراسم و جشن که با حضور اهالی هنر دوست و هنرمندان استان برگزارشد خوشحالم بحای ترکاندن بادکنک لبخندهای شما ترکید و من از حضور دراین جشن معنوی بسیار خرسند شدم .

در خاتمه از سوی هنرمندان استانی تابلو فرشی بواسطه دوم فروردین ” روز شعبده باز” و تولد پدر شعبده بازی ایران به دکتر بهروز کریمی اهدا شد.

DSC_3356 [1]

IMG_20180217_155343 [2]

DSC_3343 [3]

0 [4]
0 [4]