داداشی مدیر کل هواشناسی گلستان خبرداد:با توجه به شرایط ناپایدار روزهای آتی امیدواریم که بارندگی های خوبی در نهایت در سطح استان شاهد باشیم.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی کمیته بحران استان گلستان در مرکز پایش و پیش بینی هواشناسی

البرز گلستان/پیرو اطلاعیه شماره ۳۸ – ۹۶/۱۱/۲۱ و متعاقب آن اخطاریه جوی شماره ۲۰-۹۶/۱۱/۲۳ مرکز پیش بینی نشست اعضای شورای هماهنگی کمیته بحران استان صبح امروز سه شنبه ۹۶/۱۱/۲۴ در محل مرکز پایش و پیش بینی هواشناسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان ٬ در این نشست که مدیران کل اعضای شورای هماهنگی کمیته بحران استان حضور داشتند در ابتدا نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی از حضور مسئولان مربوط و دستگاههای خدمت رسان به جهت اهمیت موضوع تقدیر و تشکر نموده و افزود : با توجه به شرایط ناپایدار روزهای آتی امیدواریم که بارندگی های خوبی در نهایت در سطح استان شاهد باشیم.

در ادامه محمود محمد قلی پور رئیس گروه پیش بینی استان به تشریح آب و هوای استان با توجه به خروجی مدلها و الگوهای هواشناسی پرداخت و افزود : در بیشتر نقاط استان وقوع بارندگی بین ۵ تا ۲۵ میلیمتر طی مدت فعالیت سامانه سرد و بارشی ورودی به استان پیش بینی می‌شود ضمن اینکه در مناطق کوهستانی بارشها بصورت برف بوده و پدیده مه را به همراه داشته و وزش باد شدید و کاهش دمایی بین ۸ تا ۱۰ درجه سلسیوس رخ خواهد داد و به سبب شدت بارشها اختلال در ترددهای درون و برون شهری دور از انتظار نیست.
در ادامه پس از بحث و بررسی های کارشناسی اعضای شورای هماهنگی کمیته بحران استان مقرر گردید تمهیدات لازم از سوی مدیریت بحران استان ٬ مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای ٬ هلال احمر و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط اندیشیده و اقدامات و اطلاع رسانی های لازم صورت پذیرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه