- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دعوت صندوق بازنشسگی استان گلستان و بازنشستگان متدین از مردم انقلابی استان جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲بهمن

البرز گلستان/ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش  انقلاب اسلامی خود را به ثمر رساندند..

۲۲ بهمن  روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز و متدین است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

اکنون وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.

آری امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام  و آزادگان جهان تنگ ترکرده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان و روسای کانونهای بازنشستگی به همراه بازنشستگان با تعصب و متدین و انقلابی این استان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و شرکت در راهپیمایی یوم‌ا… ۲۲ بهمن، آحاد ملت غیور استان را به حضور گسترده در این راهپیمایی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و امیدوارند حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران علی الخصوص مردم استان گلستان بار دیگر دحدت همگان را درایران اسلامی به نمایش بگذارند.

0 [1]
0 [1]