- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن

البرز گلستان/? نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پیامی از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه استان جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن دعوت کردند و اعلام داشتند حضور آگاهانه مردم در این راهپیمایی موجب تحکیم بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و ضربه ی سنگینی بر جبهه مستکبران و زورگویان جهان وارد خواهد آورد.

?به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی و دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
?انقلاب اسلامی ثمره ی خون صدها شهید و فداکاری مردان و زنانی است که با رهبری عالمانه و الهی امام خمینی (ره) به نتیجه رسید و حاصل آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.
?مبارزاتی که از سال ۱۳۴۲ و با اعتراضات سلسله ی جلیله ی روحانیت و مردم نسبت به قوانین نابخردانه و ظالمانه ی رژیم منحوس پهلوی آغاز گردید، توانست در ۲۲ بهمن ۵۷ انقلابی متفاوت از قیام ها، انقلاب ها و مبارزات جهانی را رقم زند.
?جمهور ی اسلامی ایران در طول ۳۹ سال گذشته همواره توانسته است با تکیه بر اصول تغییر ناپذیر خود، همراهی بی بدیل مردم و رهبری هوشیارانه ی امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از گردنه های سخت و دشوار عبور کند و توطئه های خبیثانه ی دشمنان را خنثی نماید.
?اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم شریف، ولایت مدار و همیشه در صحنه استان جهت حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی باشکوه یوم ا… ۲۲ بهمن دعوت می نماییم و بر این باوریم که شرکت آحاد ملت در این راهپیمایی موجبات تحکیم بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد آورد و ضربه ای سنگین بر جبهه ی مستکبران، زورگویان و بدخواهان ایران اسلامی وارد می نماید.

سید کاظم نورمفیدی/نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان

سید مناف هاشمی/استاندار گلستان

 

0 [1]
0 [1]