هاشمی مدیر عامل تعاون روستایی کشور در گلستان:کشاورزی باید ضامن اقتصاد و اشتغال کشور باشد/تخصیص۱۴هزار ملییارد تومان برای تکمیل زنجیره تولیدی روستایی در سال۹۷

به گزارش البرز گلستان علی اوسط هاشمی رییس هییت مدیره و مدیر عامل تعاون روستایی  کشور امروز در جلسه تشورای اداری تعاون روستایی استان گلستان   با حضور مدیران شهرستانها و گلدی زاده مدیر عامل استا ن ا در سالن جلسات برگزار شد  اظهار کرد:هروقت صحبت از توسعه و تحول می باشد منشا ان انسان است. اگر مژرعه انسان در تولید قرار بگیرد می شود تحول .

وی افزود:زندگی کردن در روستا الان باید توجییه داشته باشد و تفاوت با نظام شهری داشته باشد و اگر تغییر نباشد صحبت از تولید عبث است ما در سال ۹۷ همه را کارها را به تعاونی ها واگذار می کنیم.

هاشمی سپس اظهار کرد:مردم باید ا.زما مطالبه کنند  ما از حیث تاریخی کار جمعی نداشته ایم قبول کار جمعی صبوری و ظرفیت می خواهد تا به مردم انگیزه ببخشد و سرمایه تولید کند و ملت را سرمایه محور کردن بسیار مهم است.

مدیر عامل تعاون روستایی کشور همچنین  گفت: باید فکرها و اراضی خود را بزرگ کنید فکر بزرگ اراضی بزرگ می خواهد کشاورزی باید ضامن  اقتصاد و اشتغال کشور باشد.

علی اوسط هاشمی  تاکید کرد:شبکه باید خیلی پویا باشد و شبکه یعنی خرد انسانی بدون شناخت بازار تولید ریسک هست.

وی گفت: گلستان در بخش دامداری وکشاورزی ظرفیت خوبی برای فعالیت دارد

رییس هییت مدیره تعاون روستایی کشور  اظهار کرد:در استان ۴۰۰ کلیومتر قابلیت مرزی دارد و تعاونی یعنی نفوذ در لایحه های مردمی  و سهم ما الان در بازار سرمایه کشورهای همسایه در کجا می باشد؟ استفاده از ظرفیت نو می تواند در تولید تغییر ایجاد کند.

هاشمی در ادامه خاطرنشانکرد: در تعاونی امروز سنت و تجربه کافی نیست  و تعاونی یکی از کارهایش بزرک کردن و ماشدن می باشد الان باید گردشهای علمی راه بیفتد الان خوشبختانه استان گلستان موفق می باشد  و یکبرند خوب در بذر در استان باشد و بذر ملی تولید شود.

وی افزود:الان ۱۴هزار ملییارد تومان برای تکمیل زنجیره تولیدی روستایی  اعتبار  با ۴تا ۶درصد بهره  تخصیص یافته و در شهر نباید هزینه شود

هاشمی در ادامه تصریح کرد:ارزیابی مدیران در سال ۹۷ بر اساس جذب  اعتبار ۱۴هزار ملییارد تومان می باشد

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۶ ق.ظ

دیدگاه