- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

گلدی زاده مدیر کل تعاون روستایی گلستان :اتاق بازرگانی در صادرات محصولات کشاورزی کار شناسی کنند تا محصولات کشاورزان برگشت نخورد

به گزارش البرز گلستان علی اوسط هاشمی رییس هییت مدیره و مدیر عامل تعاون روستایی  کشور امروز در جلسه تشورای اداری تعاون روستایی استان گلستان   با حضور مدیران شهرستانها و گلدی زاده مدیر عامل استا ن ا در سالن جلسات برگزار شد  گلدی زاده اظهار کرد:در ۶شهرستان اداره و ۲ شهرستان نمایندگی دارد یم و نظر بر این است به استعدادهای استان مسلط باشند و شناسایی کنند.

وی افزود: ۸۶ طرح در استان  در این راستاطراحی شده  و به استانداری جهت کارشناسایی ارسال شده است که ۳۰ طرح در کارگ وه اشتغال تصویب شده است.

گلدی زاده گفت:ما مبلغ صندوق ملی جهت اشتغال به روستاییان داده شود و ما امروز این اتحادیه ها را بهم وصل کنیم .

وی افزود در استان  ۶۰۰هزار هکتار عرصه داریم  که ۲۵هزار هکتار دراختیار تعاون می باشد و دامداران باید بررسی کنند چرا بسوی قزاقستان و دلالان دراز کنند.

مدیر تعاون روستایی گلستان گفت :  شبکه های اتحادیه را الان بهم نزدیک کرده و تعاونی ها همه نظارت و عملکرد شرکتهاحسابرسی می شود.

وی خواستار بازار یابی  و ارتباط با شبکه ها توسط شرکتها شده و در خارج از کشور نیز بازار یابی شودواتاق بازرگانی  در صادرات محصولات کشاورزی کار شناسی کنند تا محصولات کشاورزان برگشت نخورد .

گلدی زاده افزود:الان ۵ شرکت تعاونی تولید در حال تبدیل به سهامی زراعی می شود

وی در خصوص مطالبات گفت :ما مطالبات را به نفع سازمان و شبکه ها زنده کردیم  و میوه های شب عیدی خرید شده است و در بهترین شکل نگهداری می شود. که ۴۰۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال تامصون در سردخانه ها موجود دارد که در ۱۱چ نقطه توزیع می شود و  این میوه ها با ماشین های سیار نیز به روستاها نیز ارسال می شود.

0 [1]
0 [1]