- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرهنگ خرمی فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی ازکاهش ۱۴ درصدی تشکیل پرونده جرائم در ۱۰ماه سالجاری باتشکیل ۲۳۰۰ فقره پرونده جرائم در سطح شهرستان خبر داد

البرز گلستان نشست خبری سرهنگ خرمی فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی  به مناسبت دهه فجر و ارایه برنامه های انتظامی شهرستان اظهار کرد:تعامل خوب اصحاب رسانه  با پلیس  قطعا ما بهتر می توانیم ماموریت های خود را به مردم بهتر در راستای استقرار نظم وامنیت  برسانیم.

وی افزود: الحمدالله با تلاشهای خدمتگزاران نظام خدمات خوب انجام شده و نظام ما در اوج قرار دارد.

خرمی گفت: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن نظم  مراسمات  به عهده انتظامی قرار دارد و ان شالله همراه و همگام با مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه حضور گسترده داشته باشیم  و یقینا نظم وامنیت آن برقرار می باشد.

فرمانده انتظامی کردکوی سپس تصریح کرد: در عملکردده ماه با تلاشهای انجام شده و همکاری مردم امنیت خوبی در سطح شهرستان برقرار می باشد و در این ۱۰ ماهه حدود۲۳۰۳ فقره پرونده در جرائم مختلف در سطح شهرستان تشکیل شده که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته و این نشانگر اطلاع رسانی رسانه و همکاری مردم می باشد.

وی گفت: در بحث سرقت با مشارکت مردم  در بحث پاکسازی نقاط الوده ۳درصد کاهش سرقت داشته و سرقت های خرد ۷ درصد ودر بحث سرقت مغازه افزایش ۷۷ درصدی داشته ایم.

سرهنگ خرمی درادامه گفت در بحث دستگیری سارقین ۲۱ درصد افزایش داشته و ۸۱ درصد از سرقتها منجر به کشف شده است .

وی گفت:  در بحث کالای قاچاق حدود ۸۰۰ ملییون تومان  کشفیات قاچاق بوده است..ودر بحث تصادفات درون و برون شهری ۱۸ درصد افزایش داشته ایم. ودر بحث موتور سوار بیشترین تصادفات و جرعی و کشته داشته است.

فرمانده انتظامی کردکوی سپس گفت:۹۳۷ دستگاه توقیف موتور داشته و کشفیات مواد مخدر ۱۵۸ کیلو انواع مواد مخدر و ۵۸۳ نفر دستگیری معتادین و ۶۰ درصد در دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر داشته ایم.

خرمی افزود:در بحث واحد مشاوره۵۷۳ پرونده به واحد مشاوره ارجاع و ۴۵۸ فقره منجر به صلح و سازش شده است که بیشترین مورد نزاع و درگیری بوده است و ۲۷ درصدافزایش  دستگیری  داشته ایم.

وی تاکید کرد:در بحث ا ماکن۸۷ مورد ابطال جواز کسب  و  صدور جواز کسب ۱۶۹ مورد و پلمپ ۸۴ مورد پلمپ  و پلمپ متخلف۶۷ مورد.

وی در ادامه در موارد آموزشی گفت :مواظب افراد ناشناس در مورد سواستفاده از عابر بانک  بوده و به تماسهای ناشناس پاسخگو نباشید

 

 

 

 

0 [1]
0 [1]