- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

عضو هئیت مدیره انجمن لبخند دوباره حمایت از کودکان سرطانی گلستان:خیرین سلامت ومسئولین استان برای نجات وکمک به کودکان سرطانی ورود جدی داشته باشند

البرز گلستان نشست خبری مدیر عامل و اعضای هییت مدیره  انجمن کودکان سرطانی انجمن لبخند دوباره کودکان سرطانی  گلستان به مناسبت روز جهانی سرطان برگزار گردید.

آقایی نژاد عضو هییت مدیره در این نشست اظهار کرد؛۰ ۸۰درصد بیماران سرطانی اولین مشکل  آنا ن خانوادگی ودر راس آن انجام طلاق می باشد و در این امر کلاسهای مشاوره از نیروی انتظامی و دادگستری و آموزش و پرورش در محل انجمن حضور پیدا  می کنند..

وی افزود: در اینجا  آموزش تابلو فرش .برای بیماران گذاشته می شود و مدارک نیز داده می شود و در کنار این یاد گیری وام هم داده می شود.

آقایی نژاد همچنین تاکید کرد: در ماه ۳نفر از بیماران سرطانی که به تهران اعزام می شود بخشی از هزیته ها را انجمن تقبل می کند و در کنار این امور تعداد ۵اتوبوس بیماران را با تعامل با استان قدس به مشهد ماعزام می شود.

گفت   انجمن  برای بیماران  کارهای ایجاد مسکن  انجام می شود و در این راستا به  بانکها نیز  معرفی می شوند.

وی همچنین از مردم خواست این انجمن را بیشتر دریابند و خیرین و مسئولان  در این امر کمک کنند  و شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۹۷۷۵۱۶۰۰۷و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۲۳۲۲در وجه کانون کودکان سرطانی  آماده دریافت کمکهای خیرین می باشد.

امسال برای ۵۰۰ بیمار سرطانی و صعب العلاج سبد کالا نوروزی دذده شود ضمن آنکه به تعداد ۳۰۰ نفر در ایام شروع تحصیلی سبد کالایآموزشی داده شده است.

بیماران سرطانی گدا نژستند و حرمت دارند و شما اصحاب رسانه با قلمتان  کمک کنید.

وی در خاتمه یکی از آرزوهای کودکان سرطانی دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان  اعلام  داشت

 

0 [1]
0 [1]