- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

امیرشیر توماج” فرماندارشهرستان گمیشان: دهه مبارک فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام و اعلام پروژه های دولت در جهت توسعه و ایجاد اشتغال برای مردم است.

البرز گلستان/به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر گمیشان؛ در اولین روز دهه مبارک دهه فجر مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرستان با حضور فرماندار گمیشان، مسئولین شهرستان و خانواده های معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.

“امیرشیر توماج” فرماندار گمیشان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر گفت: این انقلاب مرهون خون پاک شهیدانی است که با نثار جان خود پایه های نظام را تنومند کردند.

وی افزود: ما همیشه و در همه حال مدیون خون شهدا هستیم، چرا که امنیت، آرامش و آسایش ما حاصل جانفشانی های آنهاست.

توماج با اشاره به ۳۹امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمن در طول این ۳۹ سال به بهانه های مختلف در پی ضربه زدن به کشور و انقلاب بوده است اما ملت هوشیار ایران با حضور در صحنه ها و ادامه دادن آرمان های امام، مسیر شهدا و رهنمود های مقام معظم رهبری همیشه این توطئه های شوم را برآب زده اند.

رییس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر گمیشان خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدا هیچگاه نباید فراموش شود چرا که خدماتی که این عزیزان برای این انقلاب و نظام انجام داده اند وصف ناپذیر است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام و اعلام پروژه های دولت در جهت توسعه و ایجاد اشتغال برای مردم است.

 

0 [1]
0 [1]