استاندار گلستان خطاب به مدیران اجرایی استان : مدیران هرنامه ای که با امضا بنده دریافت کرده اند باید تا انتهای مسیر آن را دنبال نمایند

‍‍ ‍‍  باید فرهنگ بیمه در استان نهادینه شود

البرز گلستان/ استاندار گلستان با اشاره به وضعیت خانه های روستایی ، اظهار کرد: باید فرهنگ بیمه در استان نهادینه شود و درحالیکه بیمه تمامی خانه های روستایی استان قریب به ۴ میلیارد تومان هزینه دارد باید اعتبارات آن تامین شود و تنها نگاه ما معطوف به دولت نباشد.

? به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۱۲ بهمن در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که جلسه ستاد مدیریت بحران تنها به زمان وقوع بحران محدود نمی شود و استانی همچون گلستان که سابقه حوادث مختلفی را دارد باید تمام توان و امکانات خود را برای چنین شرایطی آماده نگاه دارد.
? وی با تاکید بر افزایش توان مدیریت بحران در زمینه آموزش، فرهنگ سازی، مقابله و پیشگری ، خاطر نشان کرد: هر کدام از دستگاه های اجرایی ظرفیت هایی در زمینه مقابله با بحران دارند که باید مدیران دستگاه ها نسبت به افزایش توان خود تلاش نمایند.
? وی خطاب به مدیران اجرایی دستگاه ها یادآور شد: هر نامه ای که هر مدیری با امضا بنده دریافت کرده باید تا انتهای مسیر آن را دنبال نماید و چه جواب منفی، مثبت و یا در دست اقدام را ارائه دهد.
? استاندار گلستان تصریح کرد: تمامی دستگاه ها موظف هستند ظرف مدت ۲۴ ساعت پاسخ نامه مدیریت بحران مبنی بر اینکه چه امکاناتی را دراختیار دارند، ارائه دهند.
وی با تاکید بر اهمیت آموزش، خاطر نشان کرد: نیاز است تا قبل از نوروز سال ۹۷ دوره آموزشی ۲ روزه ویژه مدیران در نقطه ای ترجیحاً خارج از استان برگزار شود و مدیریت استان در زمینه مدیریت بحران بطور کامل توجیه باشد.
? استاندار گلستان اظهار کرد: تمامی کارگروه های زیر مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان موظف هستند ظرف مدت یک هفته جلسه ای با حضور اعضای خود برگزار کنند و نتیجه آن را به دبیرخانه اعلام نمایند.
? وی با بیان همت استان، گفت: گلستان به عنوان استانی غیر معین در حادثه کرمانشاه در لحظات اولیه ۲۰ کانتینر وسیله را به مناطق حادثه دیده ارسال کرد و باید توجه داشت که حادثه خبر نمیدهد و هر لحظه باید آمادگی مقابله با آن را داشته باشیم.
? دکتر هاشمی با تاکید بر اهمیت اشتغال جوانان، گفت: اگرچه ایجاد اشتغال در جامعه برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است اما باید مسئله سد معبر و مقابله با آن بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
? لازم به ذکر است در این جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اداره کل بنیاد مسکن، منابع طبیعی، هواشناسی، آموزش و پرورش، اداره کل امور روستایی ، راهداری و مدیریت بحران استان گزارشی از اقدامات خود در زمینه پیشگیری و مقابله با بحران در استان ارائه کردند.

? @SeyedManafHashemi

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷ ق.ظ

دیدگاه