سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از کشف ۱۱۷ کیلو انواع مواد مخدر در سطح شهرستان خبرداد

البرز گلستان  سرهنگ عباس حیدری فرمانده انتظامی بندرگز در نشست خبری اظهار کرد: اصحاب رسانه بازوان پرتوان یک کشورند و مردم در وقایع اخیر نشان دادند در حمایت از نظام و خون شهدا کوتاه نمی ایند.

وی افزود:انتظامی شهرستان با همکاری مردم ونهادها امنیت مطلوبی در این خطه به ارمغان آورده اند و  سرمایه گذار با بحث امنیت در هر منطقه سرمایه گذاری می کند.

وی در بحث سرقت گفت:در خصوص سرقت مغازه نسبت به سال گذشته ۵ درصدوسرقت موتور۱۶۷ درصد وسرقت داخل خودرو۲۰درصد  وسایل خودرو ۳۰ درصد و سرقت احشام ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود:آمووزش دامداران در محل دامداری بصورت چهره به چهره انجام شده است  و از انان خواسته شد که دوربین مدار بسته در محل دامداری کار گذاشته شود.

سرهنگ حیدری در ادامه افزود:در مجموع کاهش ۵ درصد در جرائم مواجه بودیم و در بحث مواد مخدر با همکاری خوب مردم  خیلی از خرده فروشان دستیگر و ۱۱۷ کیلو انواع  موادمخدر کشفیات داشته ایم و نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش کشفیات داشته ایم .

وی افزود: در بحث کالای قاچاق ۲۹ درصد  ودر قاچاق چوب ۵۰ درصد افزایش  داشته ایم.

فرمانده انتظامی همچنین تصریح کرد: در بحث کشفیات لوازم خانگی و دستیگری سارقین ۵۷ درصد ودستیگری معتادین ۵۶ درصد افزایش داشته ایم.

حیدری همچنین کفت :در بحث راهنمایی رانندگی تصادف جرعی ۳۰ درصد و منجر به فوت ۱۰۰ درصد کاهش داشته ایم

وی گفت : ما خواستار رعایت مردم در امور رانندگی هستیم که هیچ اتفاقی نیفتند و از شهروندان می خواهیم  موارد مشکوک را به ۱۱۰ و مراسم تقدیر را به ۱۹۷ گزارش کنند.

سرهنگ حیدری اژ ۱۸۴ پرونده سازش در کلانتریها خبر داده و گفت بحث استفاده از خدمات مشاوره به صورت رایگان می باشد و مردم می توانند از این موقعیت بهره مندشوند.

وی بحث ارازل اوباش در شهرستان را کنترل شده اعلام کرد،

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۷ ق.ظ

دیدگاه