رئیس کل دادگستری گلستان: قراردادهای یکطرفه بانکها با سود بالا و جریمه تاخیرهای زیاد سبب فراری دادن سرمایه گذاران می شود .

قراردادهای یکطرفه بلای جان سرمایه گذاران
البرز گلستان رئیس کل دادگستری گلستان ؛ قراردادهای یکطرفه با سود بالا و جریمه تاخیرهای زیاد نه تنها کمکی به رونق تولید نمی کند بلکه سبب فراری دادن سرمایه گذاران می شود .
هادی هاشمیان که ریاست ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان را نیز بر عهده دارد با انتقاد از قراردادهای از پیش تنظیم شده ای که هم اکنون بانک های استان با سرمایه گذاران منعقد می کنند گفت : قراردادهای یکطرفه با سود بالا و جریمه تاخیرهای زیاد ۵نه تنها کمکی به رونق تولید نمی کند بلکه سبب فراری دادن سرمایه گذاران می شود .
هادی هاشمیان افزود : این فشارها در دراز مدت سبب فروش کارخانه ها و هدایت پول ها به سمت سپرده گذاری در بانک ها برای دریافت سود و یا بازارهای کاذب سکه و طلا و ارز می شود .
هاشمیان گفت : امیدواریم دولت با بخشودگی های مناسب و تغییر مفاد قراردادها بستر فعالیت را برای کارآفرینان فراهم کند .
این مقام ارشد قضایی استان گفت : دادگستری استان هم در ستاد اقتصاد مقاومتی آماده حمایت از سرمایه گذاران است .
هادی هاشمیان افزود : به این منظور کارگروهی متشکل از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان تشکیل شده است .
به گفته ی هاشمیان اعضای این کارگروه ، پرونده های مربوط به واحد های تولیدی که نیازمند حمایت هستند بررسی و بسته به نوع حمایت ، به یکی از این دو کارگروه معرفی می کنند .از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان خواست هر کجا حس کردند امنیت شان مختل می شود به دادستان های سراسر استان مراجعه کنند.

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۸ ب.ظ

دیدگاه