تاجی فرماندار شهرستان مراوه تپه در نشست گروه خبری فجر:۷۶ پروژه عمرانی و اقتصادی و تولیدی با اعتبار بالغ بر ۱۲۲ ملییارد تومان در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش البرز گلستان تاجی فرماندار شهرستان در نشست  با گروه خبری  فجر  استان اظهار کرد:خبرنگاران آگاهی بخشی می کنند و یافزود:در زمینه های مختلف اداره گاز ۱۰ ملییارد تومان کار عمرانی و بیش از ۲ ملییارد تومان افتتاحیه می شود. و در مراوه تپه آخرین روستاها نیزمردم سال اینده شاهد بهره مندی از گاز می شوند.

تاجی افزود:۷۶ پروژه عمراانی و تولیدی و اقتصادی  با اعتباری ۱۲۲ ملییارد تومان که مهمترین ان نیروگاه برق می باشد که در دهه فجر  افتتاح می شود. وبرق منطقه ای نیز  راه اندازی انرا به عهده گرفتند و نیروگاه خورشیدی نیز در حال افتتاح می باشد.

فرماندار  مراوه تپه ذر ادامه گفت:تمامی روستاهای مرزی در شبکه های تلوزیونی  دیجیتال انجام شده است و افتتاح دومدرسه نیز مورد بهره برداری می شود.

وی افزود: در آرامگاه مختوم قلی مسجدی  با اعتبار بیش از۱ملییارد تومان  به  مساحت۳۱۴ متر مربع که ان شالله  بزودی در ایام نوروز افتتاح می شود..

تاجی همچنین از جشنواره موسیقی ترکمن در ۱۷ بهمن  در مراوه تپه خبر داد.

وی همچنین از برنامه ۱۰ شب و ۱۰ برنامه با حضور مسئولین شهری  و پاسخگویی خبرداد.

فرماندار مراوه تپه در ادامه گفت : ان شالله در مرداد ۹۸ بیمارستان۶۷ تخت خوابی مراوه با همکاری بنیاد مستعضفان نیز راه اندتزی می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۳ ق.ظ

دیدگاه