- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان :دغدغه اجرای فعالیتهای فرهنگی در کنار اقدامات فنی در مخابرات منطقه گلستان وجود دارد.

درجلسه شورای فرهنگی مخابرات منطقه گلستان : اجرای فعالیتهای فرهنگی ماندگار در دستور کار قرار گرفت


دغدغه اجرای فعالیتهای فرهنگی در کنار اقدامات فنی در مخابرات منطقه گلستان وجود دارد.
البرز گلستان/مهندس غلامعلی شهمرادی که درجلسه شورای فرهنگی مخابرات منطقه گلستان سخن میگفت ضمن اعلام این مطلب افزود: همانطور که در مسائل فنی باید انجام وظیفه نماییم ، اجرای امورات فرهنگی نیز باید بصورت پویا انجام گیرد.
وی گفت به عنوان یک سازمان بزرگ وظایف اجتماعی ما موجب می شود که در راستای اجرای برنامه های فرهنگی تلاش نماییم که بستر آن در شرکت ایجاد شده و فضای فرهنگی فرصتی را ایجاد کرده که مشارکت تمامی کارکنان بصورت داوطلبانه را موجب شده است .
مدیر مخابرات منطقه گلستان ماندگاری فعالیتهای فرهنگی را اولویت دانسته و افزود: تاثیر اقدامات ماندگار ممکن است در کوتاه مدت مشاهده نشود ولی یقینا زیرساختهای ایجاد شده موجب ارتقاء سطح فرهنگی شرکت و تاثیرگذاری آن در طولانی مدت می شود که از آن جمله اجرای مراسم قرائت زیارت عاشورا بصورت هفتگی و یادواره شهدای مخابرات که چندین سال است که بصورت مستمر اجرا میشود است.
مهندس غلامعلی شهمرادی اجرای هر چه باشکوه تر مراسمات مذهبی ملی و نماز جماعت را خواستار شد و تنوع ، تاثیرگذاری بالا و اجرای بدور از ظاهرسازی را در اجرای برنامه ها مورد تاکید قرارداد.
وی اردوهای زیارتی و تفریحی را عامل ایجاد همدلی و صمیمیت بین کارکنان دانست و از نمونه های آن ، اعزام کارکنان اهل تسنن به مشهد مقدس را نام برد .

خبر مسلم افتخاری

0 [1]
0 [1]