مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست با گروه خبری فجر استان ازپیش بینی دو هزار و ۵۸۲ برنامه از سوی کمیته زنان و خانواده در دهه فجر امسال خبرداد

البرز گلستان/کلثوم غفاری مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: در این ایام پاسداشت از شعائر دینی و اسلامی را گرامی می داریم.
وی افزود: ضرورت این گرامیداشت به چند دلیل است باید یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و زحمات و تلاش هایی که برای به ثمر رسیدن انقلاب کشیدند را زنده نگه داریم.
غفاری با بیان اینکه امروز ما میراث دار تلاش و کوشش همه هستیم، اظهارکرد: برای بخشی از انقلاب که امروز در جمع ما نیستند اما در انقلاب اثرگذار بودند و نسلی که دورات دفاع مقدس را درک نکرده اند حلقه واسط بین آنها هستیم بنابراین ایفای نقش ما مهم است.
وی بیان کرد: برنامه های کمیته زنان و خانواده با تأکید بر نقش زنان در بوجود آمدن انقلاب و دوره ها و برهه های بعد از انقلاب، برنامه ریزی شده است. بانوان با داشتن نیمی از نیروی انسانی جامعه باید بیش از این دیده شوندو ایفای نقش کنند.
غفاری ادامه داد: در دهه فجر امسال دو هزار و ۵۸۲ برنامه از سوی این کمیته در استان پیش بینی شده که شامل ۲۴ برنامه پژوهشی، ۲۰۴ مورد کارگاه آموزشی، ۳۷۰ مورد جشن و جشنواره ها، ۱۶۸ مورد تجلیل و تقدیر از افراد موثر در ادارات، ۱۴۴ مورد نشست با خانواده ها و بانوان شاغل و غیره است.
وی با اشاره به سفر معصومه ابتکار در دهه فجر به استان گفت: با حضور معاون رئیس جمهور نمایشگاه توانمندی های زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار افتتاح می شود. این نمایشگاه در سالن تختی آموزش و پرورش از ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه برپا خواهد بود.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: کارگاه آموزشی با حضور ۲۰۰ نفر از بانوان کارآفرین در استان خواهیم داشت که علاوه بر شناسایی آسیب ها و رفع آنها، مهارت های آنان را در تولید محصولا ارتقا دهیم.
وی افزود: کارگاه تاب آوری اجتماعی ویژه خانواده های زندانیان، نشست با نمایندگان استان با حضور ابتکار و افتتاح پارک بانوان شهرستان گمیشان از جمله شاخص ترین برنامه های این ایام است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶ ق.ظ

دیدگاه