- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از بهره برداری ۴۵پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۳۲۰میلیارد ریالدر ایام دهه فجر خبرداد

البرز گلستان/مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از بهره برداری ۴۵پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۳۲۰میلیارد ریال همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مقامات ارشد، در استان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس” حسین محبوبی” در گفت و گوی خبری گفت: این پروژه ها شامل ۳۹پروژه در بخش ساخت و توسعه راه ها، یک پروژه در بخش شهرسازی و معماری و پنج پروژه در حوزه مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان می شود.

به گفته وی، از۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده برای پروژه هایی که بناست در این ایام بهره برداری شوند، حدود ۶۳میلیارد ریال از محل منابع ملی وبیش از ۱۶۲میلیارد ریال از محل استانی و۹۹میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان در بخش مسکن می باشد .

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان توضیح داد: اجرای بیس وآسفالت ، بازسازی و روسازی ،احداث دیواره سنگی ملاتی و ابنیه فنی درحوزه راه های روستایی در سطح استان از جمله پروژه های اجرا شده است که در دهه فجر سالجاری از آن بهره برداری می شود .

محبوبی ادامه داد: ۲۰۵ واحد مسکن مهر در قالب پنج پروژه درشهرهای بالای ۲۵ هزار نفر به ترتیب در شهرستان های گرگان و مینودشت، در این ایام به هم استانی های گرامی واگذار می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی گلستان افزود: تمام واحدهای مسکن مهر با بهره مندی از تسهیلات بانکی وسهم آورده متقاضیان با اعتباری بیش از۹۹ میلیارد ریال به مرحله افتتاح و بهره برداری میرسد.

این مقام مسئول در گلستان اضافه کرد: طرح جامع شهر بندرگزبا صرف هزینه ۳۳۲میلیون ریال از طرح های مهم در بخش شهرسازی و معماری است که سیاست توسعه شهر را برای افق ۱۰ ساله تعیین و در اختیار شهرداری محترم برای انجام امور عمرانی در شهر قرار خواهد گرفت.

0 [1]
0 [1]