جمالی فرماندار شهرستان کردکوی : در دهه فجر امسال در شهرستان ۲۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود

جمالی فرماندار کردکوی از پیش بینی ۲۳ پروژه عمرانی، ۱۴ پروژه اقتصادی و ۳۴۹ برنامه فرهنگی، و سیاسی و اجتماعی به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
البرز گلستان/مجتبی جمالی امروز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهارداشت: در دهه فجر امسال در شهرستان کردکوی ۲۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد عملیات اجرایی یک پروژه آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به برخی از پروژه های مهم در این حوزه افزود: در این ایام یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی افتتاح طرح های هادی در روستاها است که خوشبختانه رضایت عمومی روستاییان را به همراه داشته است.
فرماندار کردکوی بیان داشت: در همین راستا جدول کشی و آسفالت برخی از روستاها از جمله ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع در روستای مفیدآباد، ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای بالاجاده، ۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع در روستای زراع محله و غیره انجام شده است.
وی با اشاره به آسفالت راه درازنو پس از حدود یک دهه گفت: این مسیر به طول ۸٫۵ کیلومتر تا روستای یزدان محله آسفالت شده است. هم چنین آسفالت ادامه مسیر تا رادکان نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.
وی افزود: شهرستان کردکوی براساس مطالعات سیل گیر است و همه ساله با کمترین بارش دچار آبگرفتگی می شود، برای رفع این مشکل ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در مسیر بزرگراه کردکوی- گرگان هزینه شده است.
جمالی با اشاره به کلنگ زنی یک باب مدرسه در دهه فجر گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه در سطح شهر کردکوی و با برآورد اعتباری دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.
وی بیان داشت: در دهه فجر امسال در بخش اقتصادی و اشتغالزا ۱۴ پروژه با سرمایه گذاری ۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ظرفیت اشتغال ۱۴۷ نفر به بهره برداری می رسد.
فرماندار کردکوی با اشاره به برخی از پروژه های شاخص اقتصادی در سطح این شهرستان گفت: خط تولید جدید شرکت عالیا با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر، مجموعه تولید خوراک دام با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد تومان و ایجاد ۴۰ فرصت شغلی و هم چنین کارخانه صنایع سلولزی با چهارمیلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وی افزود: در بخش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز در سطح شهرستان ۳۴۹ برنامه پیش بینی شده که شامل جشن های انقلاب، برگزاری برنامه های فرهنگی، مراسم ۱۰ شب در ۱۰ مسجد، همایش ها و جشنواره های مختلف است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه