رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از اقدام ستاد نماز جمعه گرگان در برداشتن نرده حائل بین مردم و مسئولین تقدیر و تشکر کرد

از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان انجام شد؛

تقدیر از اقدام ارزشمند ستاد نماز جمعه گرگان/ مدیران استان هم با برچیدن دیوارهای بین خود و مردم، امید را در دل آن‎ها افزون کنند

البرز گلستان/رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از اقدام ستاد نماز جمعه گرگان در برداشتن نرده حائل بین مردم و مسئولین تقدیر و تشکر کرد.

جمعه ۹۶/۱۱/۶، نمازگزاران شهرستان گرگان در مصلای وحدت گرگان، مردم شاهد اقدامی ارزشی از سوی ستاد نماز جمعه و مشخصا حسب الامر و موافقت امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در استان در برچیده شدن نرده های جداکننده جماعت نمازگزار از مسئولان بودند. که الحق و الانصاف جای تقدیر و تشکر دارد و در این اقدام ارزشی چند نکته نهفته است.
اولا: در علت و چرایی ایجاد نرده برای جوانان بیان شود تا بدانند در یک مقطع پنج تن از امامان جمعه و تعدادی از مردم نمازگزار توسط، منافقین کوردل در حین نماز ترور و اجسادمطهره آنان پاره پاره و به شهادت رسیدند و شهیدمحراب و نماز عنوان یافتند و مسئولان امنیتی برای تامین امنیت بیشر چاره ای نداشتند الا اینکه محدوده ای را نرده کشیده تا کنترل نمایند که البته پس از آن دیگر اتفاقی نیفتاد.
جوانان حق دارند بدانند که شهیدان اشرفی اصفهانی، صدوقی، مدنی، دستغیب و قاضی طباطبایی در دهه شصت و در حال سجده نماز جمعه ترور شدند و جسم مبارکشان تکه تکه شده و پاره های تن مطهرشان توسط مردم با فاصله زیادی از محراب جمع آوری شد بطوریکه برخی نقل کرده اند که پاره های تن این شهیدان حتی به سقف مصلی چسبیده و آنرا از سقف جمع آوری و به ابدان مطهر شهیدان یادشده ملحق کرده و به خاک سپرده اند.
دوم اینکه بعد از سالیان دراز این اقدام ارزشی از سوی امامان جمعه این معلمان ارزشهای انسانی و مکتبی اتفاق افتاد و در مردم شور و شعفی ایجاد کرد تا همه کسانی که علیه روحانیت تبلیغ می کنند بدانند که علمای اسلام بین خود مردم فاصله ای قائل نیستند و علاوه بر آن روحانیت ثابت کرد منشأ تحولات معنوی و هدایتگران در صراط مستقیم الهی هستند.
سوم اینکه، استقبال مردم از این حرکت ارزشیِ امامان جمعه، گویای این حقیقت است که همراه روحانیت و مسئولان بوده و خود ضامن خنثی کردن توطئه و حرکت ضدانقلاب خواهند بود و امنیت مردمی را تامین خواهند کرد.
چهارم- امید آن که نمایندگان دولت، مدیران کل دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، به تأسی از نمایندگان محترم رهبری معظم انقلاب، همانند اوایل انقلاب وقت ملاقات عمومی خود را مساجد ترتیب دهند و این فضیلت و ارزش فراموش شده اول انقلاب را احیا نمایند و مشکلات مردم و مراجعین را حل نمایند.
پنجم- پیشنهاد می شود مدیران عالی، میانی و صفیِ استان نیز دیوارهای ارتباطی خود با مردم( این ولی نعمت های نظام اسلامی) را برچینند و امید را در دل مردم افزون سازند.
بعنوان خادم مردم استان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دهه مبارک فجر، پیشنهاد می کنم در دهه فجر امسال مردم استان گلستان شاهد این اقدامات مدیران عزیز و انقلابی بوده تا استان گلستان الگویی برای سایر استان های کشور باشد. کما اینکه امام جمعه بزرگوار تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی الگوی عملی برای سایر استان ها گردیدند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه