ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان از افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد

فرماندار آق قلا از افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

البرز گلستان/امان گلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان گفت: برای بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر ۲۱۰ پروژه فرهنگی و اجتماعی و ۴۵ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در شهرستان آق قلا در نظر گرفته شده است که مراسمات جشن و سرور و آذین بندی های آن بعد از ایام فاطمیه آغاز خواهند شد.
وی از جمله برنامه های شاخص فرهنگی و اجتماعی به مراسم جشن انقلاب با حضور همه اقشار، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، همایش کودک و نوجوان با رویکرد ارائه دستاوردهای انقلاب، نشست بانوان و تحکیم خانواده، همایش انقلاب و نخبگان و روحانیون با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی، پیاده روی خانوادگی با رویکرد کاهش اعتیاد و بازی های بومی و محلی اشاره کرد.
ضمیر خاطرنشان کرد: ۴۵ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار ۳۹میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده که از این میان ۴۱ پروژه افتتاح شده و ۴ پروژه آن کلنگ زنی می شوند که در مجموع ظرفیت اشتغالزایی برای ۸۷ نفر را به صورت مستقیم خواهند داشت.
فرماندار شهرستان آق قلا تصریح کرد: افتتاح مرغداری ۸۰هزار قطعه ای، پروژه های مرتبط با توسعه روستایی مانند آسفالت و جدول کشی و تامین برق و آب، افتتاح سالن ورزشی گری، افتتاح واحد تولیدی بازیافت باتری و بهره برداری از تالار پذیرایی روستای قربان آباد از جمله شاخص ترین پروژه های عمرانی و اشتغالزایی شهرستان هستند.
وی همچنین به پل تاریخی تخریب شده ی آق قلا اشاره کرد و در این باره گفت: مرمت پل تاریخی آق قلا خواسته چهار ساله مردم بود که بر اساس سیلاب و کاوش ها تخریب شده بود به فضل الهی مرمت آن در زمینه تردد به اتمام رسید و در تاریخ ۲۱ بهمن افتتاح خواهد شد اما فضاسازی آن هنوز ادامه دارد.
ضمیر در پایان از معرفی توانمندی های تولیدی و اشتغالزایی شهرستان آق قلا به مدت سه روز از پانزدهم تا هجدهم بهمن ماه و برپایی نمایشگاه خبر داد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه