- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

احمدی فرماندار شهرستان بندرگز دردر نشست با گروه خبری فجر استان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه‌فجر امسال خبرداد

فرماندار بندرگز گفت: عملیات اجرایی طرح گردشگری ساحل بندرگز با سرمایه‌گذاری عمانی‌ها در دهه‌فجر آغاز می‌شود.

 

البرز گلستان/حسین احمدی ظهر امروز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهارداشت: در دهه‌فجر امسال ۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۲۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۱۱ پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که اشتغال ۴۰ نفر را در پی خواهد داشت.
فرماندار بندرگز به کلنگ‌زنی طرح گردشگری در ساحل این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه از اوایل دهه ۸۰ آغاز شده و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت تلاش کردیم موانع اجرایی آن برطرف شود.
وی بیان داشت: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد تومان در ساحل بندرگز و در زمینی به مساحت ۵۳ هکتار اجرا می‌شود.
احمدی افزود: اجرای این پروژه می‌تواند بندرگز را از این شرایط اقتصادی نجات دهد، تاکنون هم مشکلات محیط‌زیست و سند زدن زمین به نام شرکت آرمان طبیعت به اتمام رسیده و منتظر اجرایی شدن آن هستیم.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه به صورت مستقیم بیش از ۹۵۰ نفر اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت.
احمدی یادآور شد: این پروژه ابتدا در مساحتی ۱۰۰ هکتاری پیش‌بینی شده بود اما به دلیل مشکلات و مسائلی که در سال‌های گذشته با آن مواجه بود نقشه پروژه تغییر کرد و به ۵۳ هکتار کاهش یافت.
وی با بیان اینکه واگذاری زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی به سرمایه‌گذار مصوب شده است، اظهارداشت: هنوز این مصوبه به استان ابلاغ نشده است که طبق دستور استاندار قرار شد مدیرکل راه و شهرسازی استان پیگیر این مسئله باشد.
فرماندار بندرگز با اشاره به راه‌اندازی مجدد یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی در ایام دهه‌فجر عنوان کرد: خط تولید کارخانه فولاد معراج که بنا به دلایلی تعطیل شده بود در دهه‌فجر دوباره راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند ۱۰۰ فرصت شغلی ایجاد کند.
خبر مسلم افتخاری
0 [1]
0 [1]