دکتر هاشمی استاندار گلستان در جلسه شورای آرد و نان: مسئله نان مسئله ای حاکمیتی است/ باید تمامی تصمیمات در زمینه مدیریتی به اطلاع مردم برسد

دکتر هاشمی استاندار گلستان در جلسه شورای آرد و نان: مسئله نان مسئله ای حاکمیتی است/ باید تمامی تصمیمات در زمینه مدیریتی به اطلاع مردم برسد

به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان  استاندار گلستان با تاکید اهمیت نان به عنوان قوت قالب مردم، اظهار کرد: باید نظارت ها در حوزه آرد و نان دقیق باشد و توجه داشته باشیم که به دور از نگاه انفرادی و انتفاعی منافع عمومی را در نظر بگیریم.

دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز پنج شنبه (۵بهمن) در جلسه شورای آرد و نان و گندم استان ، تصریح کرد: مسئله نان مسئله ای حاکمیتی است و دولت با نگاه عدالت محورانه به این حوزه توجه دارد.
وی با اشاره به موضوع صدور مجوز برای نانوایان آزادپز، یادآور شد: درخواست هایی برای صدور مجوز نانوایی های جدید مطرح شد که با توجه به داده های آماری ارائه شده در جلسه آتی پیرامون آن تصمیم گیری خواهد شد.
وی افزود: نیاز است گروهی متشکل از نماینده فرمانداران، دبیرخانه کارگروه و اتحادیه خبازان آمار دقیقی از وضعیت نان و نانوایی ها در تک تک شهرستان ها ارائه کنند تا بتوان بر اساس آن تصمیم گیری لازم در جهت صدور یا عدم صدور مجوز برای نانوایی ها صورت گیرد.
استاندار گلستان مسئله سهیمه گندم کارخانجات آرد را موضوعی پراهمیت دانست و افزود: با توجه به مباحث مطرح شده در این جلسه پیرامون سهمیه گندم خارخانه های آرد در جلسه آتی کارگروه بر اساس مستندات و آمارهای دقیق تصمیم گیری خواهد شد.
دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: شعار دولت مبارزه با رانت و فساد در تمامی حوزه هاست و باید تلاش کنیم تمامی تصمیمات را در زمینه مدیریتی به اطلاع مردم برسانیم.
لازم به ذکر است در این جلسه اعضای حاضر پیرامون سهمیه گندم کارخانه های آرد و صدور مجوزهای های جدید برای نانوایی ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
لازم به ذکر است ۲۲۷۴ نانوایی در سطح استان چه به صورت دولتی و چه به صورت آزادپز نان مردم استان را تامین می کنند و در حال حاضر به ازای هر ۸۲۰ نفر یک نانوایی در استان به فعالیت می پردازد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه