- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از افتتاح پروژه‌های بنیاد با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبرداد

البرز گلستان/محمدتقی زمانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان درباره طرح های دهه مبارک فجر در روستاهای استان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه‌های بنیاد مسکن استان گلستان با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح و تقدیم مردم شریف استان خواهد شد.

وی افزود: براساس سنوات گذشته، به مناسبت یوم الله دهه فجر و به منظور انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در عمران و آبادانی روستاها و کمک به اقشار کم درآمد، تعدادی از پروژه های بنیاد مسکن استان تقدیم مردم استان خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از بهره برداری از ۱۰۷۵ واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری از ۱۹ طرح‌های هادی روستایی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و بهره‌مندی بیش از ۱۱ هزار خانوار استان از این طرح‌ها خبر دادند.

وی گفت: از سال ۸۳ تاکنون, ۷۰ هزار واحد مسکونی روستایی در طرح مسکن روستایی قرار گرفتند که تاکنون بیش از ۵۴ هزار واحد مسکونی پایان کار خود را دریافت کردند و قصد داریم تا پایان این ۷۰ هزار واحد این طرح ادامه دهیم.

زمانی‌نژاد افزود: علاوه بر این ۷۰ هزار واحد مسکونی, ۱۲۹ واحد مسکونی غیرمقاوم در استان گلستان وجود دارد که هدف ما در برنامه ششم, نوسازی همه واحدهای غیر مقاوم روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان تاکید کرد: برای نوسازی واحدهای مسکونی در جاسازی ۲۰ میلیون تومان و برای مسکن روستایی در بافت روستا ۱۸ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و با تفاهم نامه‌ای که با بانک مهر داشتیم به عنوان متمم, مبلغ ۵ تا ۸ میلیون تومان با کارمزد ۲ تا ۳ درصد پرداخت می‌شود.

0 [1]
0 [1]