- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرماندار شهرستان کردکوی در شورای اداری :پس از ۴۰ سال ثابت شد که بعد از انقلاب اسلامی معادلات سیاسی و حاکمیتی دنیا تغییر پیدا کرده است.

به گزارش البرز گلستان  جمالی فرماندار در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به فلسفه پیدایش و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ؛ پاسخگویی درست، مستمر و حفظ کرامت انسانی را از وظایف مسؤولان برشمرد و گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب که مبانی آن تعالیم دینی بوده پذیرفتنی نیست که مسؤولان در حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی درست به مردم با مشکل مواجه باشند.
وی با اشاره به اینکه در استانه برگزاری سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم گفت :ایام‎الله دهه فجر یکی از مناسبت‎های مهمی است که پیش رو داریم که پس از ۴۰ سال ثابت شد که بعد از انقلاب اسلامی معادلات سیاسی و حاکمیتی دنیا تغییر پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی هیمنه سرکردگان استکبار در هم شکست، گفت: ^یم.
فرماندار کردکوی متذکر شد: آمریکا که یکی از دشمنان سرسخت ملت ایران است هر روز به اضمحلال می‎رسد که یکی از علل اساسی در انزوا و اضمحلال این کشور انقلاب اسلامی بوده است.
جمالی با تأکید بر اینکه انتظار است کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای مسئولیت هستند باید در مراسم دهه مبارک فجر حضوری فعال داشته باشند، یادآور شد: در آئین هاو برنامه‎های محوری که اساس و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است مسؤولان باید در جمع مردم حضور بیشتری داشته باشند.
وی به وفاداری ملت ایران نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ملتی که با وجود مشکلات، محدودیت‎ها و دشمنان سرسخت این چنین به نظام وفادار باشند مستحق خدمات و امکانات بیشتری هستند.
فرماندار کردکوی پاسخگویی درست، مستمر و حفظ کرامت انسانی را از وظایف مسؤولان برشمرد و با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: علت بخشی از اغتشاشات اخیر مشکلات اقتصادی و عدم دریافت پاسخ درست از کارگزاران و مسؤولان دولتی بود، در واقع دشمنان و افراد سودجو از اعتراضات مردمی سوء‎استفاده کردند و فضا را به سوی اغتشاش و آشوب سوق دادند.
جمالی تأکید کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی که مبانی آن تعالیم دینی بوده است پذیرفتنی نیست که هنوز مسؤولان در حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی درست و صحیح به مردم با مشکل مواجه باشند.
وی مشکلات حوزه اقتصاد و اشتغال را نگران‎کننده خواند و مطرح کرد: در شرایط حاضر که در جذب سرمایه‎های خارجی محدودیت داریم برای بهبود وضعیت موجود و حل مشکلات فعلی باید به ظرفیت‎های داخلی تکیه کنیم و به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشیم.
فرماندار کردکوی حضور و همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک امتیاز مثبت دانست و ادامه داد:
اقتصاد مقاومتی به معنای فراهم نمودن بسترهای حضور بیشتر و بهتر مردم در حوزه های اشتغال و اقتصاد کشور است. 

خبر مسلم افتخاری

0 [1]
0 [1]