مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان: وظیفه ماواگذاری اینترنت پرسرعت با ویژگیهای بسیار مناسب برای مشتریان می باشد

البرز گلستان/مدیر مخابرات منطقه گلستان بر جدیت بیشتر درانجام وظایف محوله و جلب رضایت کارکنان ، مشتریان و پیمانکاران تاکید کرد.
وی که در جلسه بررسی عملکرد ادارات مخابرات شهرستانهای علی آباد کتول و آق قلا سخن میگفت: ضمن اشاره به این مطلب که می بایست وقت بیشتری گذاشت تا توسعه مد نظر محقق گرددافزود:  با توجه به عملکرد مخابرات منطقه در سال ۹۶ تمرکز بر افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها ، وصول مطالبات ، توجه به مشتری و مشتری مداری از اولویت ها می باشد که باید توجه بیشتری به آنها شود.
مهندس شهمرادی با اشاره به اینکه سرفصل فعالیتها بر اساس اولویت های ذکر شده تعریف شده است گفت : باید تا زمان باقیمانده تا پایان سال با تلاش و جدیت بیشتر در برطرف کردن نقاط ضعف برنامه ریزی نماییم تا بتوانیم به اهداف در نظر گرفته شده دست یابیم.
وی با بررسی وضعیت پیشرفت پروژه مهرگان درا ین دو شهرستان گفت: واگذاری اینترنت پرسرعت با ویژگیهای بسیار مناسب برای مشتریان وظیفه ماست و باید با بهترین کیفیت آنرا در اختیار متقاضیان قرار دهیم.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر ضرورت شناسایی نیاز مشتریان و فعالیت در جهت افزایش سهم بازار ، در میدان رقابت پیروز شده و با ارائه خدمات به روز بر اساس فناوریهای نو این موفقیت تضمین شده خواهد بود.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۷ ب.ظ

دیدگاه