- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت السلام ساور چمنی مدیر کل گزینش استان گلستان در همایش گزینشگران از نقش مهم گزینش و گزینشگران در سالم سازی فضای اداری خبرداد

البرز گلستان/حجت الاسلام محمدمهدی ساورچمنی در چهارمین همایش گزینشگران استان گلستان اظهار کرد: گزینشگری یکی از مشاغل سخت و طاقت‎فرسا است.

وی بیان مسائل و مشکلات گزینش را در ارائه راهکار برای رفع آن مهم خواند و تصریح کرد: در این گردهمایی مسائل را مطرح تا سال آینده بخشی از آن حل شود.

دبیر چهارمین همایش گزینشگران استان گلستان با بیان اینکه ردیف بودجه اختصاصی مشخص برای گزینش در نظر گرفته شود، افزود: اگر ردیف بودجه اختصاصی داشته باشیم یگر مجبور نیستیم برای برپایی چنین همایش‎هایی دست گدایی به سوی دیگران دراز کنیم.

ساورچمنی بر لزوم ارتقاء سطح کمی و کیفی ادارات گزینش تاکید کرد و این مهم را یکی از دغدغه‎های جدی خواند و گفت: اگر اداره گزینش تبدیل به سازمان گزینش شود می‎تواند مستقل عمل کند.

وی اظهار کرد: گزینشگران در جایگاه صدور رأی و قضاوت هستند و این اقدام می‎تواند جنبه‎های مثبت زیادی داشته باشد.

دبیر چهارمین همایش گزینشگران استان گلستان بر لزوم توجه به مسئله گزینش تاکید کرد و گفت: هرچقدر به گزینش و گزینشگران اهمیت دهیم در سالم سازی محیط اداری و بروکراسی اداری نقش بسزا و مهمی دارد.

ساورچمنی با بیان اینکه موتور محرکه توسعه و پیشرفت هر دولت، ملتی و هر استانی نیروی انسانی متعهد، متدین و متخصص است، ابراز کرد: اگر گاهی شاهد حضور مدیران ناشایست، ناکارآمد و متخلف هستیم حتم بدانید از فیلتر گزینش رد نشده‎اند/فارس

0 [1]
0 [1]