مدیر کل راه و شهرسازی گلستان:با رونق گرفتن صنعت ساختمان علاوه بر ا نتفاع همه اقشار مردمی و صنعت های وابسته، شاهد رونق اقتصادای ورشد اشتغالزایی دراستان خواهیم بود.

البرز گلستان/مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت، با رونق گرفتن صنعت ساختمان علاوه بر  ا نتفاع همه اقشار مردمی و صنعت های وابسته، شاهد رونق اقتصادای ورشد اشتغالزایی در استان  خواهیم بود.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه شهرسازی استان گلستان: مهندس “حسین محبوبی ” در دیدار با هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان بیان داشت: وجود مجموعه های متخصص در حوزه ساخت وساز مسکن در استان بسیار سودمنداست و باعث کاهش دغدغه های هم استانیهاو نهاد های دولتی مربوطه در این حوزه در استانداردسازی ورعایت قوانین جاری و پیشگیری از حوادث می شود.

محبوبی افزود: با خروج دولت از حوزه ساخت و ساز مسکن ، انتظار میرود انجمن های تخصصی و صنفی در این بخش حضور بیشتر در اجرای طرحهای مختلف ساخت و ساز مسکن در استان داشته باشند.

وی ادامه داد: بهسازی در بافت فرسوده شهرهای استان ، باز آفرینی شهری و تکمیل برخی از پروژه های مسکن مهراستان از مقوله های مهمی است که انجمن انبوه سازان و سرمایه گذران در بخش مسکن می توانند در آن ورود پیدا کند.

این مقام مسئول اضافه کرد : تهیه بسته های پیشنهادی جهت تشویق سرمایه گذارن در بخش مسکن از راهکارهای است که می توان باعث رونق حضور بخش خصوصی در این صنعت شود.

در این دیدار مهندس مرتضوی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیر انجمن انبوه سازان از آمادگی انجمن جهت حضور و سرمایه گذاری وهمکاریهای فی مابین در این بخش بیان نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۰ ب.ظ

دیدگاه