آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان: جناح بازی های سیاسی و تندروی، به نظام و کشور، آسیب می رسانند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان، تندروی را در هر جناحی، محکوم به شکست دانست و تاکید کرد: تندروها باعث جدایی مردم از رهبر انقلاب می شوند. به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه ستاد دهه فجر استان افزود: جناح بازی های سیاسی و تندروی، به نظام و کشور، آسیب می رسانند.

وی با بیان اینکه تندروها در هر جناحی، اعم از اصلاح طلب و یا اصولگرا، باید تعدیل شوند، خاطرنشان کرد: کسانی که غیر از خودشان، حزب و جناحشان، کسی را نمی بینند و یا به چیزی فکر نمی کنند، تندرو هستند و باید اصلاح شوند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، در عین حال، تفکر جناحی را امری طبیعی دانست و تصریح کرد: در یک کشور ۷۵ میلیونی نمی شود تمامی افراد یک گونه فکر کنند.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: متاسفانه فضا به گونه ای شده که عده ای فکر می کنند اگر کسی مثل آنها نیندیشد، ضد ولایت فقیه است.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: این تفکرات موجب ضربه به کشور و نظام می شوند، برای تداوم و پایداری انقلاب، باید از تندروی پرهیز و به اعتدالگرایی روی بیاوریم.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری اعلام کردند کسانی که این کشور، نظام اسلامی، انقلاب و رهبری آن را قبول دارند و به فکر پیشرفت هستند، خودی محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت نقش اقتصاد در زندگی مردم، گفت: توجه به مسائل اقتصادی، موجب تقویت رابطه بین مردم و نظام می شود.

آیت الله نورمفیدی با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرمودند پروردگارا! من از فقر به تو پناه می برم، افزود: نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری با تکیه بر مسائل اقتصادی، بیانگر اهمیت آن در زندگی مردم و توجه معظم له به رفع این مشکلات است.

وی ادامه داد: روزی تسبیح و مهر هم از چین وارد می شد، آیا این، همان اقتصاد مدنظر مقام معظم رهبری است؟ این اقتصاد چه رابطه ای با اقتصادی مقاومتی دارد؟

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به هفته وحدت گفت: این هفته که توسط امام (ره) نامگذاری شده و مقام معظم رهبری هم نسبت به آن تاکید دارند، موجی در جهان اسلام ایجاد کرده است.

آیت الله نورمفیدی ابرازامیدواری کرد: این وحدت، روزی به ثمر بنشیندو امت اسلامی، زیر پرچم واحد قراگیرند و بتوانند در عرصه های جهانی قدرتمند ظاهر شوند.

وی با انتقاد از کسانی که وحدت اسلامی را بازی سیاسی جمهوری اسلامی ایران می دانند، تصریح کرد: از آیات قرآن، احادیث، روایات و سیره معصومین، اینگونه استنباط می شود که وحدت یک تکلیف دینی است و تاکتیک سیاسی به شمار نمی رود.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: حضرت علی (ع) با اینکه اعتقاد داشت بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) حق وی ضایع کرده اند، اما جایی که احساس می کرد، دستان پشت پرده، خواهان بر هم زدن وحدت امت اسلامی هستند، در برابر دشمنان اسلامی ایستادگی می کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه