قره خانی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تاکیدکرد :خبرنگاران حاشیه امن را از مدیران نالایق بگیرند / احیای کشاورزی و تغییر الگوی کشت برای تامین معیشت کشاورزان

 البرز گلستان/اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آباد کتولی در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس امروز عصر ۱۶دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در محل فرمانداری علی آباد اظهار کرد:استان ما برخورد ازظرفیت قوی فعال در عرصه رسانه ای می باشد.و شما به مسیولین کمک کنید تا بتوانند مشکلات مردم را مرتع کنند.

وی افزود:در کشور ما پارلمان از جایگاه قوی از جهت تقنینیی و نظارت و کمک به استان و رفع موانع در استان و پیگیری در جلوگیری از بی عدالتی بر استان فریادی باشد جایگاه نمایندگان می باشد.

قره خانی در ادامه گفت: یک بخش مشکلات تحول افرین و یک بحث روزه مره مردم می باشد که بخشی مربوط به استان و بخشی به کشور بستگی دارد و این برمی گردد به مدیرانی که در رابطه با مدیران مافوق قدرت چانه زنی و قدرت مشورت ندارند و مدیرانی که اژ رسانه ها فراری هستم و مدیرانی که بدنبال ارامش و اسایش خودشان می باشند که این یک مشکل می باشد،

نماینده علی اباد در مجلس اظهار کرد:۴۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی اعتبار گرفته شده است برای علی اباد و از هییت دولت دو باره مصوبه برای سد زرین گل و قره سو گرفته  و اینکه در دهه فجر قولی که تله کابین علی آباد در دهه فجر زده می شود. و اینکه در حال حاضر تمامی فشارهابرای درمان سرطان و شیمی درمانی در گرگان می باشد و تراکم دارد و موافقت ان گرفته شده .

وی افزود: ما پایلوت نظام ارجاع ارلکترونیک با دعوت از وزیر افتتاح شده است  ما باید مردم را توانمند کنیم در جهت اشتغال  در زمینه کشاورزی  کشت گندم نمی تواند هزینه خانوار رابدهد.

قره خانی همچنین گفت:از خبرنگاران انتظار داریم امنیت را از مدیران نالایق بگیرند  . و مدیری که خواب رفته از خواب بیدار کنید.

نماینده علی  آباد در مجلس گفت: ۲۵ درصد سهم مالیاتی استان بالا بردند  که این باعث فشار به واحدهای تولیدی دوچندان می شود تا این درآمد محقق گردد.

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸ ق.ظ

دیدگاه