- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نیک نیامدیر کل تأمین اجتماعی گلستان در دیدار با فعالان بخش کشاورزی استان ازآمادگی کامل تامین اجتماعی برای گسترش بیمه کارگران کشاورزی در استان خبرداد

البرز گلستان/اداره کل تأمین اجتماعی استان گلستان در عرصه بیمه های اجتماعی کارگران کشاورزی پیشتاز بوده و آماده همکاری با دستگاههای ذیربط جهت گسترش بیمه کشاورزان در استان است.

مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان در دیدار با فعالان بخش کشاورزی استان در محل آن اداره کل با بیان مطلب فوق گفت: تأمین اجتماعی در امور بیمه افراد تابع قوانین و مقررات خاص خود است اما با توجه به کشاورزی بودن منطقه آماده همکاری کامل برای گسترش بیمه کارگران کشاورزی در استان است.

علی اصغرنیک نیا افزود: برای بیمه کشاورزان توافق نامه هایی با جهاد کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی استان منعقد شده و امکان انعقاد توافق نامه های جدید دیگری در قالب های مختلف وجود دارد تا همه کشاورزان و کارگران آن بخش تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: نظام صنفی کشاورزی استان با حضور موثر و مستمر خود در جلسات کاربری تأمین اجتماعی می تواند کمک بسیاری به تصحیح عملکرد و شفاف سازی اداری نماید و نقش مهمی در برآورده ساختن انتظارات کشاورزان داشته باشد.

نیک نیا اعلام کرد: چنانچه نظام مهندسی کشاورزی استان تمایل داشته باشد این اداره کل آمادگی دارد تا لیست اعضای نظام مهندسی کشاورزی و حق بیمه آن را به طور یکجا نیز دریافت کند تا برخی از مشکلات نحوه پرداخت حق بیمه آن قشر مرتفع شود.

وی اظهار کرد: در خصوص سطح بندی تعداد کارگران مشمول بیمه کشاورزی نیز، انجمن صنفی کشاورزی می تواند بسته های پیشنهادی خود را به تأمین اجتماعی ارائه دهد تا مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

وی تاکید کرد: جهت ارائه خدمات الکترونیکی به منظور تسریع در ارائه خدمات به بیمه شدگان و کاهش هزینه ها نظام صنفی کشاورزی حداکثر لغایت ۶٢٩/١٢/٩۶ با استفاده از مهندسی نظام صنفی و نظام مهندسی کشاورزی نسبت به تهیه نقشه UTM   و گوگل زمینهای کشورزی استان اقدام نمایند.

    مدیر کل تأمــین اجتـماعی استـان گلــستان در خاتـمه گفت: نـظرات، پیشنهادات وانتـظارات مطرح شده در این جلـسه پس از بررسی، ارائه راهکار مناسب اجرایی و کار کارشـناسی در قالب تصمیم گیریی نهایی به شعب تابعه استان نیز ابلاغ می شود.

0 [1]
0 [1]