- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دانش آموزی در شهرستان بندرگز به پدر خود سواد خواندن و نوشتن آموخت و تقدیر فرماندار شهرستان ازاو

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز , حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز از سیده زهرا هاشمی دانش آموزی که به پدر خود سواد خواندن و نوشتن آموخت دیدار و از وی تجلیل کرد .

فرماندار بندرگز با اشاره به جایگاه علم و سواد آموزی ، ریشه کنی بی سوادی را نیازمند عزم همگانی دانست  و گفت : سطح علمی و سواد بالاتر،  یکی ازنشانه های توسعه یافتگی و پیشرفت کشورها خواهد بود.

فرماندار ضمن تقدیر و تشکر فراوان از زحمات آموزش دهندگان و کلیه دست اندرکاران سواد آموزی ، عزم وهمت برای باسوادی را مستلزم اراده  دانست و آموزش در خانه را ، بهترین شیوه آموزش بیان کرد .

در این مراسم از خانم سیده زهرا هاشمی  ، دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی مدرسه نمونه دولتی کردکوی ، ساکن شهرستان بندرگز به سبب آموختن سواد به پدر خود تجلیل کردوگفت : با این حرکت  ، دعای خیر پدر همواره باعث سعادت و سرافرازی و بدرقه راهتان خواهد بود .

این تجلیل  باحضور محمد مهدی کرمانی رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان گلستان (ایرنا) ، عبدالهاشم قلندری معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان و محمود جعفری کارشناس مسئول نهضت سواد آموزی برگزار شد.

0 [1]
0 [1]