- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

استاندار گلستان در دیدار با سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم ملی فوتبال کشور: باید استعدادهای استان در زمینه های مختلف ورزشی شناسایی شود و با کمک چهره هایی همچون سردار آزمون سبب رشد و توسعه استان شویم

استاندار گلستان /ظهر امروز چهارشنبه (۲۹ آذر) با سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم ملی فوتبال کشور دیدار و اظهار کرد: تکلیف سنگینی بر دوش شماست و ورزشکاران استان از الگوهایی همچون سردار آزمون روحیه می گیرند.
دکتر سید مناف هاشمی ضمن تقدیر از فعالیت های این بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: در حوزه توسعه زیر ساخت های ورزش به حضور امثال شما و بخش خصوصی نیازمندیم و از هیچ گونه حمایتی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: باید استعدادهای استان در زمینه های مختلف ورزشی شناسایی شود و با کمک چهره هایی همچون سردار آزمون سبب رشد و توسعه استان شویم.
وی یادآور شد: با توجه به علاقه مندی مردم استان به ورزش فوتبال و وجود استادیوم ۵هزار نفری تلاش می کنیم با جذب اسپانسرهایی بتوانیم امتیاز تیم فوتبالی در لیگ دسته یک را به دست آوریم
استاندار گلستان ورزش را عامل شادابی جامعه دانست و افزود: توسعه ورزش زمینه کشف استعدادها و کاهش آسیب ها در جامعه را فراهم می نماید.
همچنین در این دیدار سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم ملی فوتبال ایران ، در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ایران با مدیریت کارلوس کی روش و حمایت فدراسیون فوتبال و نیز بازکنان جوان و با انگیزه تلاش می کند در مرحله گروهی جام جهانی و حریفان سرسختی همچون اسپانیا و پرتغال عبور کند و شایستگی های خود را به دنیا نشان دهد و دل مردم ایران را شاد نماید.
وی که در زمینه پرورش اسب نیز فعالیت دارد، از تلاش های مجدانه استاندار گلستان جهت بازگشت مدیریت سوراکاری استان ، پس از ۲۰ سال به گلستان تشکر کرد و افزود: از طرف جامعه مالکین اسب و همچنین تمامی سوارکاران از شما تشکر می کنم چرا که این موضوع زمینه برگزاری مسابقات سوارکاری را به نحو احسن فراهم آورده است.

0 [1]
0 [1]