جعفری معاون قضایی و رئیس شورای حل اختلاف گلستان ازسازش ۷ پرونده در یک روزبا پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و گذشت طرفین خبرداد

روز پربار شورای حل اختلاف گرگان؛ سازش ۷ پرونده در یک روز
البرز گلستان/با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و گذشت طرفین،۷ فقره در یک روز با سازش مختومه شد.
به گزارش روابط عمومی شورای حل اختلاف استان گلستان؛ معاون قضایی و رئیس شورای حل اختلاف استان گفت: این پرونده ها از دادسرای گرگان به شعب ویژه صلح و سازش ارجاع شده بود که با پادرمیانی و تلاش صادقانه اعضای شورا ، طرفین از شکایت خود صرف نظر کردند و رضایت دادند.
احمد جعفری افزود : اگر طرفین این پرونده ها رضایت نمی دادند، ۱۸ نفری که در این ۷ فقره پرونده درگیر بودند باید برای سیر مراحل رسیدگی به دادسرا مراجعه می کردند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵ شعبه ویژه صلحی در سطح استان داریم، یادآور شد: در راستای مواد ۸ و ۱۱ قانون شوراهای حل اختلاف و ماده ۱۱ آئین نامه اجرایی شعب ویژه صلح و سازش شوراهای حل اختلاف در دادگستری ها و دادسراهای سراسر استان مستقر هستند.
معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان با تاکید بر اینکه تمرکز این شعب بر صلح و سازش در پرونده هاست و نه صدور، گفت: آمارها نشان می دهد که بیش از ۵۰درصد پرونده هایی که به این شعب وارد می شوند، با سازش طرفین مختومه می شود.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۴ ب.ظ

دیدگاه