میقانی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای گلستان باشروع هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از امضاءتفاهم نامه سه جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران استان خبرداد

همزمان با شروع هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری:
تفاهم نامه سه جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران استان گلستان امضاء شد

البرز گلستان/به مناسبت شروع هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری؛ تفاهم نامه سه جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران فی ما بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی و مدیریت بحران استانداری گلستان به امضا رسید.
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، “مهدی میقانی” مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در آیین امضای این تفاهم نامه در مصاحبه با خبرنگاران گفت:
تفاهم نامه سه جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران با هدف انتقال سریع اطلاعات و دیتاهای مورد نیاز راه ها و هواشناسی به امضا رسیده تا در هنگام بروز بحران های طبیعی نظیر سیل، آتش سوزی، زلزله و غیره، دستگاههای اجرایی دخیل؛ واکنش سریع و اقدامات لازم را برای پیشگیری و مقابله با این بحران ها به عمل آورند.
وی با بیان اینکه اداره کل مدیریت بحران استان، مدیریت و پیگیری تبادل این اطلاعات را در مرکز فرماندهی خود برعهده دارد، افزود: تبادل و مدیریت اطلاعات از سوی اداره کل مدیریت بحران، موجب راهبری و مدیریت هدفمند تمامی واحدهای عملیاتی و دستگاههای امدادی در مواقع بحران خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان نیز در این آیین، امضای این تفاهم نامه و عمل به آن را، حرکتی نو در مدیریت بموقع و سریع بحران های طبیعی دانست و اظهارکرد: از مزایای امضای این تفاهم نامه، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز به هنگام وقوع بحران های طبیعی در کمترین زمان می باشد.
“صادقعلی مقدم” افزود: مدیریت بحران استان با ایجاد زیرساخت ها و قراردادن لینک اطلاعات مورد نیاز در مرکز فرماندهی اداره کل، برای هماهنگی و مدیریت بهنگام، بهینه و سریع امدادرسانی دستگاههای اجرایی اقدام می کند.
هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از روز ۲۶ آذر،آغاز شده و تا یکم دی ماه ادامه دارد که نکوداشت این ایام در استان گلستان با برنامه های متنوعی همراه است.
اداره روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۷ ق.ظ

دیدگاه