امضا تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با لشکر ٣٠ پیاده گرگان

 فرمانده قرارگاه عملیات لشکر ٣٠ گرگان ارتش ارتش با حضور جمعیت قابل‌توجهی از جوانان بستری مناسب برای برجسته کردن مقوله فرهنگ و فضایی ارزشمند برای ارگان های فرهنگی که بتوانند از آن به نحوی شایسته و هدفمند بهره‌برداری کنند.

 

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان فرمانده قرارگاه عملیات لشکر ٣٠ گرگان، گفت: ارتش با حضور جمعیت قابل‌توجهی از جوانان بستری مناسب برای برجسته کردن مقوله فرهنگ و فضایی ارزشمند که تمام ارگان های فرهنگی بتوانند از آن به نحوی شایسته و هدفمند بهره‌برداری کنند.

امیر سرتیپ دوم مهدی معمار باشی، ارتش را نیرویی توانمند، بی‌ریا و همیشه حاضر برشمرد و ادامه داد: هرگونه اقدام فاخر فرهنگی در بستر بزرگ و جوان ارتش باهدف ارتقاء سطح فرهنگ و بالا بردن نشاط و شادابی بازخوردش در جامعه دیده خواهد شد و درنهایت منافع ملی را تأمین خواهد کرد.

در ادامه این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خوش‌آمد گویی، ابراز داشت: نظم و برنامه محوری و محبوبیت ارزش مثال‌زدنی است و مجموعه فرهنگ و ارشاد در هر فضایی که نیاز به ترمیم و توسعه و جریان سازی فرهنگی در چارچوب مقررات و نظام اسلامی باشد پیش‌قدم خواهد بود.

حجت‌الاسلام فضیلت، افزود: نسل جدید ما ذائقه و سلیقه جدید دارد و اگر نیازهای جوانان را درنیابیم و توجه نکنیم خلأهای آن‌ها را ممکن است بیگانه پر کند.

گفتنی است در پایان این نشست متن تفاهم‌نامه همکاری به امضا طرفین رسید

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹ ق.ظ

دیدگاه