شهربانو برهانی بخشدار مرکزی بندرگز:زنان همچون مردان در بحث اقتصاد مقاومتی نقش دارند و می توانند در زمینه تولید، اشتغال و مباحث فرهنگی حضور فعالی داشته باشند

البرز گلستان/شهربانو برهانی بخشدار مرکزی بندرگز: زنان همچون مردان در بحث اقتصاد مقاومتی نقش دارند و می توانند در زمینه تولید، اشتغال و مباحث فرهنگی حضور فعالی داشته باشند.
نشست بانوان شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران وکارکنان دهیاری ها ی بخش مرکزی بندرگز امروز « سه شنبه » در محل دهیاری باغو با حضور برهانی بخشدار مرکزی بندرگز برگزار شد.
در این نشست شهربانو برهانی با اشاره به لزوم برنامه ریزی بومی محلی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی به ویژه حوزه بانوان و کاهش چالش های پیش رو با توجه به تفاوت مسائل و معضلات در روستاها گفت:لازم است تا دهیاران و شوراها ارتباط و تعامل خویش را با دستگاههای اجرایی بیشتر نموده و در طرح و اجرای برنامه ها یاریگر باشند .
وی با اشاره به مهد تولید بودن روستاها خواستار توجه بیشتر به موضوع اشتغال در روستاها شد.
بخشدار مرکزی بندرگز ادامه داد: باتوجه به فرمایشات مقام.معظم رهبری و صحبتهای استاندار محترم باید به مبحث اشتغال توجه بیشتری شود. والبته باید حوزه روستایی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم چون روستاها مهد تولید هستند واین موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
برهانی با مهم دانستن نقش مسئولین در همکاری با افراد جویای کار گفت: توجه به مبحث اشتغال باعث می شود در زمینه اسیبهای اجتماعی نیز توانمند شویم.چون بسیاری از مشکلات اجتماعی حل خواهد شد.
برهانی با تاکید بر اهمیت نقش زنان در بحث اقتصاد مقاومتی افزود: زنان همچون مردان در این عرصه سهم دارند و توانایی ورود به این عرصه را دارند و می توانند در زمینه تولید _اشتغال و مباحث فرهنگی حضور فعالی داشته باشند.
وی در پایان ایجاد اشتغال برای بانوان در روستاها و جذب تسهیلات در این عرصه را خواستار شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه