مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت ۹۶درصدفیزیکی مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران استان با۱۴ میلیارد ریال هزینه تاکنون خبرداد

البرز گلستان/مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در بازدید از مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران استان ضمن ارزیابی قراردادن روند اجرایی پروژه فوق از بهره برداری وافتتاح آن در سالجاری خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان :مهندس “حسین محبوبی ” سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل گفت :پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران از پروژه های بزرگ در مقیاس استانی است که به لحاظ زیربنا و تاسیسات، ویژگی های خاص خود را داردوبه جهت عام المنفعه بودن و انتفاع ایثارگران و جانبازان عزیزاز مزایای پروژه، برای تسریع در بهره برداری آن، این اداره کل احساس مسوولیت می کند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :با ابراز تاسف از عدم تخصیص به موقع منابع مالی توسط ارگانهای ذیربط به پروژه اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته تعهدات استانی انجام شده و بدنبال منابع مالی ملی برای تکمیل این پروژه هستیم.

وی :بخش های باقیمانده این پروژه را، تکمیل موتورخانه(تجهیزات و راه اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی استخر و آب درمانی)و نازک کاری سقف سالن استخر ذکرنمود.

مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران استان گلستان در ورودی روستای توشن در جنوب غربی شهرستان گرگان در زمینی به متراژ هفت هزار متر مربع و در چهار طبقه با کلیه امکانات روز از قبیل استخرهای آب درمانی + استخر عمومی + جکوزی + سونا خشک و بخار و سالنهای توانبخشی و واحدهای اقامتی  جهت استفاده ایثارگران استان گلستان ،   در حال ساخت است.

برای احداث این پروژه تاکنون ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده و هم اکنون حدود ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه