احمدی فرماندار جدید شهرستان بندرگز : مسئولین در کنار مردم با اخلاق مداری خدمت کنند/ با حضوردر نماز جمعه برنامه های خدماتی خود را به مردم اعلام نمایید

البرز گلستان/ حسین احمدی فرماندار جدید شهرستان بندرگز در اولین جلسه شورای ادارای گفت: استاندار در مدت مدیریت کم تمامی بخشهای صنعت و بانکها بازدیدو از نزدیک ضعف ها و فرصت ها را دیده است.

وی همچنین ضمن تقدیر از زحنات میرزایی فرماندا  رقبلی بندرگز  ابراز امیدواری کرد باایجاد فرصت جدید به وی و مردم بتواند در شان مردمی که به نظام اسلامی در حال خدمت می باشند  فعالیت کند. و مسیولین در کنار مردم باشند و با حضور در تربیون نماز جمعه برنامه های خود را اعلام کنند.

وی افزود:نگاه استان این است هر کس تلاش بیشتر کند در پروژه ها بیشتر سهم میگیرد. و بیشتر با ادارات کل در ارتباط باشید.

احمدی تاکید کرد از تعداد۹۱۴ نفر سهم اشتغال تا کنون ۳۲۲ نفر در سامانه رصد ثبت نام نمودند

فرماندار بندرگز از مدیران خواست پروژه های دهه فجر را  زودتر اعلام کنند.

وی از مدیران خواستارتباط با نماینده  مجلس جهت دریافت جذب سرمایه کمک بگیرید و از دستگاه خدمدمات رسان در خدمت به مردم تلاش و تکریم بیشتر تلاش کند. و ارتباط نزدیک با ایمه جمعه در راستای خدمات به شهرستان داشته باشید.

فرماندار بندرگز سپس تاکید کرد:ماتلاش می کنیم به مردم خدمات بیشتر دلشته باشیم و بیمارستان قدیم نیز مقرر شد بزودی  تبدیل به بحث درمانی شیمایی و سرطان و دیالیز و اعصاب و روان و اموزشی شود.

وی افزود: جهت کمک به توسعه شهرستان از جهات مختلف و اعلام سیاستها و برنامه های شهرستان بزودی نشستی با اصحاب رسانه خواهیم داشت

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۸ ق.ظ

دیدگاه