آیت الله نورمفیدی :امیدوار نگه داشتن مردم به نظام و انقلاب جزو اعمال صالح است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت:امیدوار نگه داشتن مردم به نظام و انقلاب جزو اعمال صالحی است که همه باید در انجام آن کوشا باشیم.

به گزارش روابط عمومی دفترنماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان، آیت الله ˈ سیدکاظم نورمفیدیˈ شب گذشته در جمع علما و روحانیون شیعه و اهل سنت کلاله افزود: امروز دشمنان تلاش می کنند تا به انحای مختلف آنچه را که باعث تقویت این نظام و امید مردم به آن می شود، کم رنگ کنند.

امام جمعه گرگان گفت: همه ما وظیفه داریم مردم را امیدوار نگه داریم و تا خداوند نیز به ما توفیق انجام این عمل صالح را بدهد.

آیت الله نورمفیدی خطاب به حاضران گفت: در عمل صالح مشترکاتی وجود دارد که همه باید انجام دهند، هر فرد در هر کجایی که قرار می گیرد یک عمل صالحی بر او مترتب است به همین خاطر باید تلاش کنیم تا این عمل صالح را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه شهر اسلامی باید تمیز و زیبا باشد، خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: اسلام به تمیزی و مرتب بودن سفارش کرده است و شهرداری نیز باید برای تمیزی شهر اسلامی تلاش کند.

در این دیدار که علاوه بر روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت و جمعی از مسوولان شهرستان نیز حضور داشتند، آیت الله نورمفیدی، از مرحوم آخوند ˈکریم بردی احمدیˈ امام جمعه سابق اهل سنت کلاله تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان قرار است امروز به مناسبت هفته وحدت در جمع مردم شیعه و سنی این شهرستان سخنرانی کند.

از ۱۲ تا هفدهم ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.شهرستان ۱۱۰ هزار نفری کلاله درشرق استان گلستان قراردارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۴ ب.ظ

دیدگاه