- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

محمد نژاد مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان از راهیابی ۴۰ اثر منتخب به بخش نمایشگاه چهارمین سوگواره عکس حماسه خون خبرداد

البرز گلستان/ نشست خبری تقی محمد نژادمدیر حوزه هنری استان گلستان به مناسبت چهارمین سوگواره عکس حماسه خون در محل حوزه هنری استان برگزارشد. محمد نژاد گفت: در استان به معنای واقعی شاهد وحدت هستیم در سراسر جهان نیز شاهد وحدت باشیم.

وی افزود: چهارمین هنر آفرینی هنرمندان در خدمت هنرمندان  وبا همت هنرمندان و اساتید این استان  عرصه رسانه اطلاع رسانه به علاقمندانه عرصه هنر و فرهنگ است.

وی همچنین خبرداد:بزودی نوسازی سینماهای استان متعلق به استان در گرگان و گنبد و آزاد شهر با ورود بخش خصوصی شروع می شود.

محمد نژاد سپس گفت :نگاه نوبه سینما براساس اصول جدید می باشد چون سیاسست بر حضور بخش خوصی در سینما می باشد با همت مسئولین استان این مهم و نوسازی انجام شود.

مدیر حوزه هنزی سپس تاکید کرد:ما در دهه  چهلم انقلاب هستیم چند کار ویژه از جمله کار پژوهشی و تولیدی مربوط به استان است از جمله: فرهنگنامه یا دایرالتمعارف در مورد شکل گیری انقلاب اسلامی در استان گلستان می باشد.

وی همچنین تصریح کرد:یکی از طرح ها روز شمار انقلاب در شهرهای استان   و با همکاری موسسه میر د اماد بر رسی غائله گنبد  در دست اجرا می باشد.

محمد نژاد همچنین اظهار کرد: ازچند کار تولید ی تا پایان سال رونمایی می شود از جمله ادبیات پایداری که در این مورد دو اثر اماده چاپ داریم

وی همچنین از راهیابی ۴۰ اثرمنتخب  به بخش مسابقه و نمایشگاه خبرداد

 

 

0 [1]
0 [1]