عبدی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سایسی در استان های گلستان و مازندران:بسیج در کشور یک ضرورت است و برخاسته از یک حرکت پاک اجتماعی است

بسیج حافظ فرهنگ و ارزشهای الهی است .
البرز گلستان/حجه الاسلام محمد حسن عبدی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی در استان های گلستان و مازندران در جمع بسیجیان پایگاه شهید صیاد شیرازی کوی سازمانی گفت: بسیج در کشور یک ضرورت است و برخاسته از یک حرکت پاک اجتماعی است چون از دل شجره طیبه انقلاب با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شده و همواره حافظ فرهنگ و ارزشهای الهی است .
محمدحسن عبدی رئیس عقیدتی سیاسی با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد بسیج ذخیره برای دفاع از انقلاب و خدمت به اسلام و انقلاب و میهن و ملت است که از متن مردم جوشیده و مدرسه عشق و مکتب شاهدان و دانشگاهی است که فرهنگ ایثار و شهامت رمزحرکت آن است.
هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران افزود:
بسیجیان معلم اخلاقند که هم فرا می گیرند و هم عمل می کنند و در سنگر حق و حقیقت وارزشهای معنوی با کار و تلاش و اخلاص و منحصر به فرد آن را در طبق اخلاص گذاشته و حافظ خیمه انقلاب و ولایت فقیه می باشد.
ایشان بسیج را یک حقیقت زنده دانست و خاطرنشان کرد :بسیچ همیشه در مقابل دشمن کمین گرفته و قطعاً بسیاری از پیشرفتها را مرهون تفکر بسیجی هستیم و هریک از مسئولین در هر رده که دارای روحیه معنوی به همراه احساس مسئولیت و ایثارگری باشند بسیجی اند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۵ ق.ظ

دیدگاه