- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دردومین جشنواره ستاره های صحنه کشور رقم خورد: کسب مقام سوم کشوری توسط امیر علی افتخاری جوان ترین شعبده باز کشور

در دومین جشنواره  ستاره های صحنه کشور رقم خورد:کسب مقام سوم کشوری توسط امیر علی افتخاری جوان ترین شعبده باز کشور
البرز گلستان/دومین جشنواره ملی ستاره های صحنه کشور با حضور هنرمندانی از ۲۸ استان کشور که در دور اول موفق به راهیابی به مرحله حضوری شده بودند با داوری هنرمندان برجسته سینما و تلویزیون کشور در شهر سرچشمه رفسنجان کرمان طی دو روز رقابت فشرده برگزار شد.
در این جشنواره که در ۴ بخش (نمایش کودک،نمایش طنز انفرادی،میان پرده و نمایش گروهی و نمایش مهیج ) برگزار شده بود نفرات اول تا سوم هر بخش معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
گفتنی است در این دوره از جشنواره هنرمندان و ستاره های صحنه ای حضور داشتند که ضمن برخورداری از تجارب از سوابق حرفه ای در این حوزه برخوردار بودند که این مهم ضمن افزودن بر سطح کیفی جشنواره ،رقابت های نفس گیری را بین شرکت کنندگان بدنبال داشت که در بخش نمایش های مهیج امیر علی افتخاری نوجوان ترین شعبده باز کشور موفق به کسب عنوان سومی در این بخش شد و با اهدا لوح یادبود جشنواره و جایزه نقدی از وی تجلیل شد.
همچنین در بخش نمایش کمدی انفرادی علی غریب دیگر ستاره گلستانی موفق به کسب عنوان دومی این جشنواره شد که با این ترتیب هر دو نماینده گلستان موفق به کسب عنوان ملی از این جشنواره شدند که ضمن تبریک به این دو هنرمند و مردم شریف استان موفقیت این عزیزان را آرزومندیم.

001 [1]

photo_2017-11-27_12-10-26 [2]

photo_2017-11-27_12-44-25 [3]

 

0 [4]
0 [4]