قطار تغییرات مدیریتی استاندار جدید گلستان در ایستگاه اوّل/ انتخاب سه مشاور و یک مدیر کل

 انتخاب سه مشاور و یک مدیر کل اولین حرکت  تغییرات مدیریتی استاندارجدید گلستان

البرز گلستان/پس از روی کار آمدن مناف هاشمی بجای حسن صادقلو بالطبع انتظارات و مطالبه گری ها در تغییرات مدیریتی جهت رسیدن به نتایج جدیدتر و بهتر دور از انتظار نبود.

ولی آنچه همگان در اولین تغییرات انتظار داشتند تغییرمدیریت حوزه مدیریت استانداری   بعنوان دبیرخانه محرمانه و اتاق خلوت هر استاندار بعنوان انتقال دهنده  خط فکری مدیریت جدید به مدیران سایر دستگاهها بود و این نیز مسبوق به سابقه می باشد حتی در حدکلان نیز نگاهی داشته باشیم اکثر روسای جمهوراز بستگان در جه یک و یا برادران خود بعنوان روسای دفاتر و اتاق فکرشان  بهره می بردند

اینکه مدیر کل حوزه استاندار حتما از تهران باشد الان چند دوره ای می باشد که در استان تجربه شده است و استاندار جدید نیز نباید انتظار داشته باشد با یک ابلاغ اداری بتواند ایجاد انگیزه درمجموعه مدیران استانی  در یک مقطع زمانی ایجاد شود انشالله سیاوش بیاتی بتواند در این امر موفق باشد. و انتظار می رود ملاقاتی های مردمی بیشتری  با استاندار جدید صورت پذیرد  تامردم و گروههای مردمی بتوانند راحتتر با نماینده عالی دولت جهت انتقال مشکلات و حقائق درون  در تماس باشند.

در انتخاب مشاوران انتخاب امام جمعه آق قلا بعنوان مشاور روحانیت در اهل سنت و امام جمعه موقت گرگان بعنوان مشاور روحانیت می تواند نفوذ پذیری سیاستهای دولت را در بین ائمه جمعه اهل تشیع  وتسنن بیشتر کند.

و در انتها انتخاب غلامی بعنوان مشاور امنیتی که از قبل نیز مسبوق به سابقه می باشد می تواند نگاههای مختلفی در درونش مستتر باشد.

واینکه باید دید در روزهای آتی چه تغییراتی در جبعه انتخاب مدیران استانی درمدیریت جدید استانداری می باشد که نگاهی ذخیره شده از تفکرات ملی و کشوری و رشد و توسعه استان در خود دارد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۱ ق.ظ

دیدگاه