هاشمی استاندار گلستان :با فعالیت مرکز سامد و ارجاع دقیق و صحیح مردم به ادارات و دستگاه های اجرایی مرتبط با مشکلات آنها زمینه رفع دغدغه های آنان فراهم آید

⭕️ استاندار گلستان در بازدید از مرکز سامد؛ سامد باید فعالانه به مردم خدمت رسانی کند

البرز گلستان/ استاندار گلستان با حضور در مرکز سامد، اظهار کرد: اولویت سامانه سامد نیازها و تماس های مردمی است و باید این سامانه فعالانه به مردم خدمت رسانی کند و پیگیری لازم تا رفع مشکلات را مد نظر قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز سه شنبه (۲۳ آبان) ضمن حضور در این مرکز و گفتگو با تعدادی از هم استانی های گلستانی، تصریح کرد: نیاز است سه شنبه هر هفته ۴ مدیر استانی و یکی از معاونان استاندار جهت رسیدگی به مشکلات مردمی در این مرکز حاضر شوند.
وی افزود: باید دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات افزایش یابد و با فعالیت مرکز سامد و ارجاع دقیق و صحیح مردم به ادارات و دستگاه های اجرایی مرتبط با مشکلات آنها زمینه رفع دغدغه های آنان فراهم آید.
لازم به ذکر است در این بازدید معاونان استاندار،رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل بهزیستی و تعدادی از مدیران ستادی استانداری گلستان دکتر هاشمی را همراهی کردند و به تعدادی از تماس های مردمی پاسخ گفتند.
گفتنی است مرکز سامد از مهر ماه ۱۳۸۹ با هدف ارتباط سریع و آسان مردم و دولت و توسعه دولت الکترونیک آغاز به کار کرده است و مردم می توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مشکلات خود را ثبت نمایند، مرکز سامد مشکلات مردمی را احصا و به دستگاه های اجرایی ارجاع و تا پاسخگویی دستگاه های اجرایی مسئله را پیگیری می نماید.
همچنین مردم می توانند علاوه بر شماره تلفن ۱۱۱ از طریق سایت www.saamad.ir نیز با این مرکز ارتباط برقرار نمایند.

خبراز : حمید رضا یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳ ق.ظ

دیدگاه