- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان از کسب رتبه پنجم کشوری مخابرات استان درمیزان وفاداری مشتریان به مخابرات استان خبرداد

البرز گلستان/مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه از امسال شاخص جدیدی بمنظور سنجش میزان وفاداری مشتریان تحت عنوان NPS جزء شاخص های ارزیابی مخابرات استانها اضافه شده افزود:  نظر سنجی NPS یا همان میزان وفاداری مشتریان بدون دخالت استانها و توسط تیمی در شرکت مخابرات ایران انجام می شود.
وی گفت :  این نظر سنجی برای تمامی محصولات مخابراتی از قبیل تلفن ثابت ، ADSL و همراه اول صورت می گیرد و افراد شرکت کننده در این نظرسنجی کاملا” تصادفی انتخاب شده و بر اساس استفاده از سرویس خاصی و یا قشر خاصی از جامعه نمی باشد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه شماره تماس مشترکین از بیلینگ متمرکز جمع آوری و سپس با مشتریان تماس برقرار شده و فرم های نظرسنجی بر اساس پاسخ های ایشان توسط تیم outbound  شرکت مخابرات ایران تکمیل می شودگفت : اولین نتایج این شاخص برای کل کشور اعلام شد و خوشبختانه استان گلستان رتبه پنجم کشوری را کسب کرد و البته این اصلا” به این معنا نیست که ما هیچ مشکلی نداریم و همه از ما راضی هستند! بلکه هنوز با مطلوب فاصله زیاد داریم و هنوز تعداد قابل توجهی از مشترکین از خدمات ما ناراضی هستند.
وی افزود : در مقایسه با استانهای دیگر خدا را شکر وضع مناسبتری داریم و بر اساس این نظرسنجی حدود ۶۰ درصد مشتریان نمره ۷ به بالا به ما داده اند .
مهندس شهمرادی ضمن تقدیر ازهمه همکاران عزیز و مسئولین و مدیران ستادی و بویژه شهرستانها تاکید کرد :  این موضوع را جدی بگیرند و همانطور که همه ما در گفتارمان ارائه سرویس های با کیفیت و خدمات خوب را مرتبا” یادآور می شویم در عمل هم بهتر از گذشته اقدامات مهمی را به سرانجام برسانیم تا انشاءالله روز به روز رضایت مشتریان بیشتر شود و بهبود مستمر شاخص NPS را شاهد باشیم.

تهیه خبر: مسلم افتخاری

0 [1]
0 [1]